دستگیری ۶ نفر در آستانه اشرفیه بدلیل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌ اشرفیه گفت: ۶ نفر از عاملان انتشار مطالب توهین‌آمیز که موجب تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی شده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

دستگیری ۶ نفر در آستانه اشرفیه بدلیل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ رضا شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر این که حفظ جامعه از آسیب‌های فضای مجازی جزئی از وظایف مجموعه انتظامی است، اظهار کرد: فضای مجازی یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن در تغییر سبک زندگی، فرهنگ، اعتقادات، آداب و رسوم جوامع است که بصیرت و هوشیاری، شرط پیروزی در این راه به حساب می‌آید.

وی با بیان این‌که در پی انتشار مطالب توهین‌آمیزی که موجب تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی شده بود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی ۶ نفر را در این راستا شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از دستگیری متهمان مورد نظر پس از هماهنگی قضائی خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با هشدار به افرادی که در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی، هتک حیثیت، فحاشی، تهدید و یا مزاحمت برای دیگران می‌کنند، بیان داشت: پلیس همواره در فضای حقیقی و مجازی اقدامات و فعالیت‌های مجرمان و افراد هنجارشکن را رصد و برابر قانون با آنها برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر