دستگیری ۱۲ نفر به اتهام اقدام علیه امنیت ملی در استان گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۱۲ نفر به اتهام اقدام علیه امنیت ملی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی آلات و ادوات جرم تبلیغ علیه نظام و وسایل ارتباط با شبکه‌های معاند کشف و ضبط شد.

دستگیری ۱۲ نفر به اتهام اقدام علیه امنیت ملی در استان گیلان

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار ملکی اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در شهرستان‌های رشت، انزلی، فومن و لاهیجان در راستای سالگرد اغتشاشات سال گذشته، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

‌وی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس صحت موضوع برای پلیس محرز شد، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران گمنام امام زمان (عج) طی عملیات مشترک، ۱۲ مرد و زن به اتهام اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت داخلی کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام به نفع گروه‌های معاند که به صورت شبکه‌ای به جهت اهداف براندازی اقدام کرده بودند، دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی آلات و ادوات جرم تبلیغ علیه نظام و وسایل ارتباط با شبکه‌های معاند کشف و ضبط شد بیان کرد: اعضای این گروه با فراخوان تعدادی از مرتبطان خود در زمان‌ها و مکان‌های مشخص شده و انجام رفتارهای هنجارشکن از این صحنه‌ها فیلمبرداری کرده و تصاویر تهیه شده را به رسانه های معاند ارسال می‌کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه از دیگر فعالیت‌های ضدملّی این گروه، ارتباط مداوم و همکاری با شبکه تروریستی – صهیونیستی موسوم به اینترنشنال است، افزود: تحقیقات پلیس از متهمان برای روشن شدن ابعاد پنهان این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر