نخستین تصاویر واقعی از گلکسی S۲۰ پلاس افشا شد

تصاویری از جدید ترین گوشی کمپانی سامسونگ به بیرون درز کرد.

نخستین تصاویر واقعی از گلکسی S۲۰ پلاس افشا شد

به گزارش مملکت‌آنلاین، کمتر از یک ماه به معرفی رسمی پرچمدار بعدی سامسونگ مانده و معمولا در این مدت، تصاویر لو رفته با سرعت بیشتری افشا می‌شوند. از همین رو سایت XDA تصاویری واقعی از سامسونگ گلکسی S۲۰ پلاس معرفی کرده است که بر خلاف انتظار، اصلا خبرهای خوب به همراه ندارد. به نظر می‌رسد این گوشی، جایی در وسط سری جدید گلکسی S داشته باشد.

دستگاهی که به دست سایت XDA رسیده است، نسخه ۵G گلکسی S۲۰ پلاس است، اما به نظر می‌رسد که این گوشی بالاترین رده از این سری نباشد و در اصل جایی در میان آن داشته باشد. به عبارت دیگر عنوان بهترین گلکسی جدید، در اختیار گوشی گلکسی S۲۰ اولترا خواهد بود؛ همان گوشی معروفی که قرار است دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی هم داشته باشد. در نتیجه گوشی گلکسی S۲۰ پلاس سنسور‌های ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت که نسبت به پرچم‌داران سال گذشته، تنها بهبودهایی جزئی داشته است.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2020/01/Galaxy-S20-ultra-1.jpg

پس اگر بخواهیم خط تولید سامسونگ برای سری گلکسی S سال ۲۰۲۰ را مرور کنیم، در پایین‌ترین مکان گلکسی S۲۰ قرار می‌گیرد، پس از آن گلکسی S۲۰ پلاس و در بالاترین جایگاه، گلکسی S۲۰ اولترا خواهد بود. از آن جایی که سایت XDA مدعی شده تمامی این گوشی‌ها در دو نسخه ۴G و ۵G به بازار عرضه خواهند شد، باید در ۲۲ بهمن شاهد ۶ گوشی باشیم.

همچنین انتظار می‌رود مانند هر سال، این گوشی‌ها با چیپست‌های اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ برای دو بازر آمریکای شمالی و بازار جهانی تولید شوند. هر دوی این چیپست‌ها از تکنولوژی ۵G پشتیبانی می‌کنند ولی ممکن است سامسونگ، مودم ۵G در گوشی‌های خود را غیر فعال کند. با این حال خبر‌های بد تنها محدود به این نخواهد بود.

بر اساس تصویری که این سایت منتشر کرده است، نمایشگر اینفینیتی نسبت به سال‌های گذشته کمی تخت‌تر به نظر می‌رسد و مانند گوشی‌های اخیر این کمپانی، انحنای کمتری در لبه‌های آن دیده می‌شود. در نتیجه انتظار می‌رود که سامسونگ بهترین و گران‌ترین طراحی خود را نه برای گلکسی S۲۰ پلاس، بلکه برای برادر بزرگ‌ترش رزرو کرده باشد. در هر صورت برای اطمینان از این اطلاعات، بهتر است تا ۲۲ بهمن صبر کنید.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر