گوشی سامسونگ گلکسی S۲۰ در راه است!

کمپانی سامسونگ قصد دارد گوشی جدید خود را با نام گلکسی S۲۰ را کمی زودتر معرفی کند.

گوشی سامسونگ گلکسی S۲۰ در راه است!

به گزارش مملکت‌آنلاین، علاقه‌مندان به گوشی‌های سامسونگ انتظار دارند تا گوشی جدید گلکسی S۲۰ را در بهمن ماه ببینند. بر اساس تیزر معرفی مراسم Unpacked سامسونگ، به نظر می‌رسد که این کمپانی کره‌ای، در ۲۲ بهمن ماه گوشی جدید خود را رونمایی می‌کند. سورپرایز جدید این مراسم هم گلکسی فولد ۲ خواهد بود.

طبق تاریخ معرفی شده در این تیزر، باید شاهد معرفی گلکسی S۱۱ یا S۲۰ باشیم. البته به نظر می‌رسد سامسونگ هنوز بر سر اسم پرچمدار جدید خود به نتیجه نرسیده است. علاوه بر آن، غافلگیری جدید مراسم امسال سامسونگ، گلکسی فولد ۲ خواهد بود که گفته می‌شود ساختاری مشابه موتورولا Razr داشته باشد. همچنین بنا بر اطلاعات درز شده، این گوشی با قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار معرفی می‌شود تا توجهات به سمت بازار گوشی‌های تاشو را به حداکثر خود برساند.

این اطلاعات به کمک رمزگشایی از تیزر مراسم سامسونگ به دست آمده که در آن به خوبی شبحی از دو گوشی را مشاهده می‌کنیم که یکی از آن‌ها شباهت زیادی به گوشی های تاشوی قدیمی دارد. این گوشی به احتمال زیاد گلکسی فولد ۲ باشد. گوشی دیگری که در این تیزر نمایان است هم به احتمال قوی همان پرچمدار جدید یا همان گلکسی S۲۰ باشد.

اما زمان انتخاب مراسم که تا پیش از این انتظار می‌رفت ۲۹ بهمن باشد، با یک هفته تعجیل برگزار خواهد شد تا سامسونگ حداکثر پوشش خبری را برای محصولات خود داشته باشد. همچنین این زمان‌بندی به این کمپانی کره‌ای اجازه می‌دهد تا از تداخل آن با MWC امسال نیز جلوگیری کند تا محصول دیگری مزاحم خودنمایی گلکسی S۲۰ و گلکسی فولد ۲ نشود. درست مانند پارسال که زمان معرفی گلکسی S۱۰ پلاس را یکم اسفند سال گذشته معرفی کرده بود، امسال هم زودتر شاهد پرچمداران بعدی این کمپانی خواهیم بود.

زمان و ساعت برگزاری این مراسم اما هنوز معلوم نیست. احتمال می‌رود که مکان مراسم در شهر سانفرانسیسکو باشد. زمان آن نیز با توجه به فواصل زمانی، نیمه‌شب ۲۲ بهمن خواهد بود که قطعا با پوشش زنده مراسم شما را در جریان جدیدترین محصولات این کمپانی محبوب کره‌ای خواهیم گذاشت.

 

 

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر