ممنوعیت عبور انواع تریلی از جاده بیات

سرپرست اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای غرق آباد ساوه گفت: عبور انواع تریلی از جاده بیات (ساوه - درگزین همدان) ممنوع شد.

ممنوعیت عبور انواع تریلی از جاده بیات

به گزارش مملکت آنلاین، علی اصغر سلیمی اظهار کرد: این ممنوعیت برابر کمیسیون مدیریت ایمنی، حمل و نقل و سوانح رانندگی استان مرکزی اعمال و اجرای آن نیز از امروز آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این ممنوعیت تا اطلاع ثانوی ادامه دارد افزود: تصادفات زیاد و جلوگیری از تخریب جاده به واسطه عبور و مرور خودروهای سنگین از جمله دلایل اتخاد این تصمیم است.

سلیمی یادآور شد: جاده بیات به طول ۶۰ کیلومتر شهر نوبران شهرستان ساوه را به درگزین همدان متصل می کند که از زیرساخت راه روستایی برخوردار بوده و تردد تریلی های کشنده و دیگر خودروهای سنگین باعث بروز خسارت به این جاده می شود.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه این مسیر محل تردد بیش از ۲۰ روستای شهرستان ساوه است سالانه شاهد تصادفات متعدد خودروها هستیم که ارتقای یکی از ضرورت ها است.

سرپرست اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای غرق آباد ساوه یادآور شد: این اداره در سال جاری ۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی برای نگهداری و روکش آسفالت این مسیر هزینه کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر