همه محورهای مواصلاتی استان اردبیل بازگشایی شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد اما هم‌چنان توصیه می‌شود تا در صورت ضرورت تردد از جاده‌های استان، رانندگان حتما زنجیر چرخ و سایر لوازم زمستانی را به همراه داشته باشند.

همه محورهای مواصلاتی استان اردبیل بازگشایی شده است

به گزارش مملکت آنلاین، کلیم‌اله وثوقی، امروز نهم بهمن اظهار کرد: ۴ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی با ۱۰ نفر نیروی انسانی در حال تلاش برای بازگشایی مسیر دسترسی پیست اسکی آلوارس هستند.

وی افزود: با توجه به حجم برف موجود در این مسیر که در برخی مناطق تا ۲ متر نیز رسیده است، تلاش می‌شود تا فردا ظهر این مسیر بازگشایی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تشریح کرد: راهداری اردبیل در جهت توسعه ورزش‌های زمستانی و گردشگری زمستانی نسبت به بازگشایی این مسیر اقدام می‌کند و هر ساله شاهد تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر گردشگری و ورزشی هستیم.

به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، وثوقی در خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی استان نیز بیان کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد اما هم‌چنان توصیه می‌شود تا در صورت ضرورت تردد از جاده‌های استان، رانندگان حتما زنجیر چرخ و سایر لوازم زمستانی را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر