سارقان سرقت ۴۵ خودرو با جرثقیل در تهران دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۱۵ سارق خودرو که اقدام به سرقت ۴۵ خودرو با جرثقیل کرده بودند، خبرداد.

سارقان سرقت ۴۵ خودرو با جرثقیل در تهران دستگیر شدند

به گزارش مملکت آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه طرح دستگیری سارقان خودرو، گفت: مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی، اقدام به شناسایی ۱۵ سارق حرفه‌ای خودرو کردند.
وی ادامه داد: این سارقان اقدام به سرقت از خودروهای تولید داخل کرده بودند و روش آنها نیز اینگونه بود که با استفاده از جرثقیل خودروها را به نقطه‌ای از شهر انتقال داده و به مالخر می‌فروختند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان یک کار اطلاعاتی و پلیسی تمام این ۱۵ نفر دستگیر و پس از هماهنگی با مقام قضایی و در جریان چندین مأموریت پلیسی، همزمان دستگیر شدند، اظهار کرد: افراد دستگیر شده تاکنون به ۴۵ فقره سرقت خودرو با همین شیوه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰ خودرو پیدا شده است، افزود: ۲۵ خودرو نیز شناسایی و در اسرع وقت شناسایی و به مالکان تحویل داده خواهد شد.
ولیپور گودرزی درباره نصب سیستم ردیاب روی خودروها نیز گفت: برخی از این سارقان اعلام کردند خودروهایی که دزدیده بودند مجهز به دستگاه‌های ردیاب بوده است، اما کار نکرده آمد که در این خصوص باید ایراد برخی از این ردیاب‌ها برطرف شود، این موضوع را با سازمان استاندارد نیز مطرح کردیم و قرار شد اقداماتی در این زمینه انجام شود.
وی با بیان اینکه پلیس همواره مطالبه گری و نواقص را اعلام می‌کند، تأکید کرد: باید ترک فعل‌ها پیگیری شود و مردم با آرامش بیشتری از خودروهایشان استفاده کنند.
ولیپور گودرزی درباره استفاده از پابندهای الکترونیکی برای مجرمان نیز گفت: ما موافق این پابندها هستیم هر چقدر بتوانیم افراد را تحت کنترل داشته باشیم بهتر است. توافق شده سامانه آن در اختیار پلیس آگاهی نیز قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر