دستگیری کلاهبردار ۱۳۵ میلیارد تومانی

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با سوئیفت جعلی اقدام به کلاهبرداری ۱۳۵ میلیارد تومانی کرده بود، خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۱۳۵ میلیارد تومانی

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ جهانگیر تقی‌پور درباره جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع یک فقره کلاهبرداری  از فردی در تهران تحت عنوان سوئیفت جعلی برای خرید اجناس از خارج کشور، موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. همچنین بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود متوجه شدند که یک مرد جوان با چرب زبانی از شاکی پرونده مبالغی را برای خرید اجناس از خارج کشور دریافت و کلاهبرداری کرده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری  پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی، هویت متهم را ه مشخص شد یک کلاهبردار حرفه‌ای است، مورد شناسایی قراردهند.

تقی‌پور ادامه داد:‌ کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی متوجه شدند که متهم قصد دارد تا دوباره دست به این اقدام مجرمانه بزند. در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و متهم  در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد در جریان اعترافات خود به کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت که با سوئیفت جعلی اقدام به کلاهبرداری ۱۳۵ میلیارد تومانی از شاکی کرده است.

به گفته معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ متهم دستگیر شده با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی و برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر