خسارت سیل به ۵ واحد مسکونی در هرسین

فرماندار هرسین گفت: سیل به پنج واحد مسکونی در روستای «داوودی سفلی» بخش مرکزی این شهرستان خسارت وارد کرد که یک واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده است.

خسارت سیل به ۵ واحد مسکونی در هرسین

به گزارش مملکت آنلاین، ابوطالب ایتوندی در حاشیه بازدید از روستای «داوودی سفلی» در بخش مرکزی هرسین اظهار کرد: پس از مشاهدات میدانی در این روستا، خسارت‌هایی به مسیر دسترسی، احشام، اراضی کشاورزی و برخی از واحدهای مسکونی وارد شده است.

او گفت: از حدود پنج واحد مسکونی که دچار خسارت شدند، تقریبا یک واحد به طور کامل تخریب شده و مالک آن نیز ادعا می‌کند که حدود ۲۵ راس دام سبک او تلف شده است.

فرماندار کنگاور ادامه داد: همزمان با این سیل که نهایتا پنج دقیقا طول کشیده، دستگاه‌های خدمات‌رسان برای کمک به مردم روستا پای کار هستند و جاده دسترسی در حال ترمیم و بازسازی است.

ایتوندی از اهدای بسته‌های غذایی به ساکنین این روستای سیل‌زده خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر نیز در ساعات اولیه نسبت به امدادرسانی و اهدای بسته های غذایی اقدام و در حال حاضر نیز تاکید کرده‌ایم که پتو و موکت در اختیار آنها قرار گیرد.

فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به اینکه امروز جمع بندی کلی خسارات وارده ارائه خواهد شد یادآور شد: خوشبختانه آب، برق و گاز روستای مذکور وصل می‌باشد و در این مورد مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر