خسارت ۲۳۰ میلیارد ریالی سیل به جاده‌ها و راه‌های کاشان

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت:بارندگی و جاری شدن سیل‌ اخیر ۲۳۰ میلیارد ریال خسارت به جاده‌ها و ابنیه فنی به خصوص به پل ها و آبروهای محورکاشان_نطنز و محور بزرگراهی اردستان_کاشان این شهرستان وارد کرد.

خسارت ۲۳۰ میلیارد ریالی سیل به جاده‌ها و راه‌های کاشان

به گزارش مملکت آنلاین، علی اکبر آقایی افزود: تخریب برخی پل‌ها و آبروها، شانه سازی جاده‌ها، تخریب رویه آسفالت مسیرها و علائم راهداری، مهم ترین خسارات وارد شده به راه های شهرستان کاشان است.

وی اظهار کرد: نیروهای زیرپوشش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان در زمان بارندگی و جاری شدن سیل با دقت وظایف خود را در خدمت به مردم انجام دادند.

رییس اداره راهدای و حمل و نقل جاده ای کاشان بیان کرد: ۹۰ دستگاه پل و آبرو در حوزه راه های شهرستان کاشان طی سیل اخیر دچار آسیب دیدگی شده است.

آقایی گفت: در طی بارندگی و جاری شدن سیلاب روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه به رویه آسفالت، شانه راه و پل و آبرو، ۲۷ کیلومتر از راه های شهرستان خسارت وارد شده است.
وی افزود: در طی سیل اخیر به چهار کیلومتر از محورهای روستایی «دره»، «خنب» و «جزه» شهرستان کاشان نیز خسارت وارد شده است.
وی اضافه کرد:محور کاشان_بادرود در محدوده تقاطع غیر هم سطح سلمان فارسی به دلیل تجمع سیلاب مسدود شده بود که بلافاصله‌ پس از اتمام بارش ها،توسط راهداران این اداره سیلاب تخلیه و مسیر زیرگذر بازگشایی شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان بیان کرد: راهداران و پرسنل این اداره از همان ابتدای شروع بارش ها با کلیه تجهیزات و ماشین آلات در حال خدمت رسانی به کاربران جاده ها بوده اند.
آقایی گفت: با توجه به دبی رودخانه ها، ابعاد برخی از پل ها و آبروهای قدیمی محور کاشان_نطنز مناسب نبوده و باید پل ها با دهانه بزرگتر در مسیر سیلاب احداث شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اختصاص به موقع و کافی اعتبارات بتوان در اولین فرصت خسارات وارده را برطرف و پل ها و آبروهای واقع در مسیر رودخانه ها را اصلاح نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر