۱۵ فوتی و مصدوم در سه تصادف جداگانه سومین روز سال جدید

سه تصادف جداگانه سه استان کشور ۱۵ فوتی و مصدوم داشت.

۱۵ فوتی و مصدوم در سه تصادف جداگانه سومین روز سال جدید

به گزارش مملکت آنلاین، آمار تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروزی همچنان بالاست.

۷ مصدوم و یک فوتی در تصادف محور گرمسار - قم

حوالی ساعت ۱۸:۲۰ شامگاه جمعه در کیلومتر ۶۰ محور قم به گرمسار دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر تصادف کردند.

این سانحه رانندگی که منجر به واژگونی خودروها شد تعداد ۷ نفر از سرنشینان مصدوم و یک نفر خانم ۵۵ ساله نیز جان خود را از دست داد.

اورژانس قم با ۴ دستگاه آمبولانس ۳ مصدوم این سانحه را به بیمارستان شهید بهشتی و ۴ مصدوم دیگر نیز با آمبولانس های اعزام شده از تهران به مراکز درمانی این شهر انتقال یافتند.

۳ فوتی و ۲ مصدوم در پارس‌آباد

نجف نوروزی اظهار کرد: ساعاتی پیش براساس گزارش واصله از مرکز کنترل عملیات اورژانس مبنی بر تصادف جاده‌ای ۲ دستگاه خودرو آزرا با پراید سه نفر کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

وی گفت: این تصادف که در مسیر روستای ملاکندی به طرف ایران آباد شهرستان پارس آباد اتفاق افتاد که تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سربند جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد در محل حضور یافتند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: مصدومین توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد اعزام شدند.

علی رفیعی فرمانده پلیس راه سربند پارس آباد افزود: علت این حادثه انحراف به چپ سواری آزرا بوده است.

یک فوتی و یک مصدوم در محور مرگنلر  - چایپاره

حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: ساعت ۲۰:۳۷ دقیقه روز جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ ؛ در محور مرگنلر به چایپاره یکدستگاه پژو آردی از جاده منحرف و از پل سقوط کرد.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات  مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه یک مصدوم  و یک فوتی داشت فرد فوتی بعد از رهاسازی تحویل مراجع ذیصلاح گردید و فرد مصدوم بعد از انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر