۱۱ کشته در دو تصادف جداگانه در استان‌های بوشهر و سیستان و بلوچستان

دو تصادف جداگانه در استان‌های بوشهر و سیستان و بلوچستان، ۱۱ کشته در پی داشت.

۱۱ کشته در دو تصادف جداگانه در استان‌های بوشهر و سیستان و بلوچستان

به گزارش مملکت آنلاین، دو تصادف خونین یازده فوتی به همراه داشت.

تصادف در مسیر نیکشهر به چابهار هفت کشته برجا گذاشت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بر اثر برخورد خودروی پژو پارس با خودرو سواری ال نود در مسیر نیکشهر به چابهار هفت کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

علیرضا ایرندگانی اظهار کرد: بامداد امروز خبر برخورد خودرو سواری پژو پارس با سواری ال نود در مسیر نیکشهر به چابهار حد فاصل «چاباسو» به مرکز پیام اورژانس اعلام شد که بلافاصله نزدیکترین پایگاه‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه هفت نفر از هموطنان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط سه دستگاه آمبولانس جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان «محمد رسول الله (ص)» نیکشهر انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

تصادف در محورهای مواصلاتی گناوه چهار کشته در پی داشت

فرمانده پلیس راه گناوه گفت: چهار سانحه تصادف در محورهای مواصلاتی این شهرستان ، چهار فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت.

سرگرد سید موسی مهدیان اظهار کرد: یکی از این حوادث شامگاه پنجشنبه در محدوده جاده روستای" محمدصالحی " این شهرستان بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ و موتورسیکلت رخ داد که یکی از راکبان در صحنه فوت و همراه آن با حالت وخیم به بیمارستان اعزام شد.

وی افزود: در حادثه دیگر، بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون و یک دستگاه تاکسی (پژو) در بزرگراه گناوه به دیلم حدفاصل روستای " چاهک " یک نفر فوت و ۲ نفر مصدوم شدند.

فرمانده پلیس راه گناوه تصریح کرد: در تصادف دیگری که بین یک دستگاه پژو پارس و ۴۰۵ در محور جاده ساحلی گناوه به بندر " ریگ " در محدوده روستای" گشویی " رخ داد، سرنشین پارس فوت کرد.

وی افزود: سانحه تصادف در بزرگراه گناوه به دشتستان در محدوده پل روستای" چهار روستایی" بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ و وانت ال ۹۰ یک نفر فوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر