تصادفاتی که جان می‌گیرد

تصادفات روز جمعه ۲۸ کشته و زخمی داشت.

تصادفاتی که جان می‌گیرد

به گزارش مملکت آنلاین، چند تصادف روز جمعه ۶ کشته و ۲۲ مصدوم داشت.

۳ مصدوم در برخورد کامیون با کامیونت در محور قزوین - رشت

گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه کامیونت ایسوزو در کیلومتر ۷۰ محور قزوین - رشت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

این حادثه ۳ مصدوم داشت که نجاتگران پس از رسیدن به صحنه حادثه به رها سازی دو تن از مصدومان این حادثه پرداختند.

۱۰ کشته و مصدوم در برخورد اتوبوس با پاترول

بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه پاترول با یکدیگر و حریق دو خودرو در کیلومتر ۵۸ اتوبان قزوین - کرج ۲ نفر فوت و ۸ نفر مصدوم شدند.

فوتی‌های این حادثه توسط نجاتگران و نیرو‌های آتش نشانی نظرآباد رهاسازی و تحویل نیروی انتظامی حاضر در صحنه حادثه شدند.

در حین حادثه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک آمادگی این جمعیت را جهت اسکان اضطراری مسافران اتوبوس به فرماندار شهرستان آبیک اعلام کرد.

یک مصدوم در انحراف خودروی ساینا در محور کوهرنگ به شیخ علیخان

مسعود مثنوی  مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه جمعه هفتم بهمن ماه ۱۴۰۱، خبری مبنی بر انحراف یک دستگاه خودروی ساینا در محور کوهرنگ به شیخ علیخان از طریق تماس تلفنی مردم با سامانه ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر دریافت شد.

وی افزود: به سرعت یک تیم عملیاتی با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امداد و نجات کوهستان شهدای کوهرنگ به محل حادثه اعزام شدند.

مثنوی با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت، اضافه کرد: سه نفر در دچار حادثه و یک نفر نیز مصدوم شد که کمک‌های اولیه مورد نیاز و آتل بندی برای مصدوم صورت گرفت و یک نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شد.

۳ کشته و مجروح بر اثر واژگونی پژو در جاده نصرت‌آباد- زاهدان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده نصرت‌آباد به زاهدان یک نفر فوت و دو نفر مجروح شدند.

یک فوتی در تصادف دو خودروی سواری در اسکو

عصر جمعه در ۱۰ کلیومتری پایگاه امداد و نجات شهدای گمیچی شهرستان اسکو، برخورد دو دستگاه پژوی ۲۰۶ یک فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت.

تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان بلافاصله بعد از دریافت خبر حادثه در محل حضور یافته و ضمن تثبیت صحنه حادثه، رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدومین، سانحه دیدگان را به اورژانس تحویل دادند.

جان باختن زن باردار و فرزندش بر اثر تصادف در جاده کرمان - راین

محمد صابری رئیس اورژانس کرما بیان کرد: متاسفانه عصر جمعه یک دستگاه خودرو در مسیر کرمان به راین واژگون شد که ۳ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه ارسال شد.

وی گفت: در این حاثه یک زن باردار و فرزندش فوت کردند و چهار نفر نیز مصدوم شدند.

صابری افزود: این حادثه در ۳۵ راین و در حوالی سه راهی گروه روی داد و مصدومان به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر