۴ کشته و ۳۲ مصدوم در شش تصادف روز پنج شنبه در پنج نقطه کشور

۴ کشته و ۳۲ مصدوم در شش تصادف روز پنج شنبه در پنج نقطه کشور رخ داد.

۴ کشته و ۳۲ مصدوم در شش تصادف روز پنج شنبه در پنج نقطه کشور

به گزارش مملکت آنلاین، تصادفات در نقاط مختلف کشور حادثه آفرید.

۵ مصدوم در تصادف گردنه حیران

یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودروی ام‌ وی‌ ام شامگاه پنجشنبه در محدوده گردنه حیران از توابع شهرستان آستارا با یکدیگر برخورد کردند.

این تصادف حدود ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه شامگاه امروز رخ داد و در مجموع پنج مصدوم نیز برجای گذاشت که در پی وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای پایگاه‌ امداد جاده‌ای اورژانس آستارا و نمین به همراه نیروهای هلال احمر آستارا و عوامل راهداری نمین در محل حاضر شدند.

بنابر اعلام نیروهای امدادی حاضر در محل، از جمله مسوول پایگاه اورژانس حیران، شرایط کلی مصدومان در حالت پایدار قرار دارد.

این در حالی است که ۲ مصدوم این حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند اما با توجه به آسیب‌های وارده احتمالی در نتیجه شدت برخورد ۲ خودرو، آسیب‌دیدگان برای بررسی‌های بیشتر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

۶ کشته و مصدوم در محور قروه - سنگر

ربیس پلیس راه کردستان گفت: برخورد یک دستگاه تریلر با خودرو سواری در جاده قروه - سنقر سه کشته و سه مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ عیسی گوهری اظهار کرد: بر اثر این حادثه که عصر پنجشنبه روی داد، خودروی سواری ساینا دچار انفجار شد و متاسفانه سه نفر در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

به گفته وی،‌ این حادثه سه مجروح نیز به همراه داشت که توسط نیروهای امدادی حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

۱۳ کشته و مصدوم در جاده‌های چهارمحال و بختیاری

رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ تصادف رانندگی در جاده‌های استان یک کشته و ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.

محمود شمسی‌پور دهکردی شامگاه پنجشنبه تاکید کرد: در حادثه نخست و بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری در شهرستان لردگان، هشت نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: در حادثه دوم نیز براثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در جاده شمس‌آباد شهرستان شهرکرد،‌ متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و چهار نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

شمسی‌پور تصریح کرد: پس از حوادث به وقوع پیوسته،‌ مرکز هدایت عملیات اورژانس چهارمحال و بختیاری جهت اعزام مصدومان به مراکز درمانی اقدام به اعزام آمبولانس‌ کرد.

۶ مصدوم در محور بناب - مراغه

 سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: عصر امروز برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با یک دستگاه روآ در محور بناب - مراغه ۶ مصدوم برجای گذاشت.

وحید شادی نیا گفت: وقوع این سانحه رانندگی مقابل نیروگاه برق سهند رخ داد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: بعد از این حادثه بلافاصله نیروهای پایگاه اورژانس بناب در محل تصادف حضور یافتند و هر ۶ مصدوم که سه زن ۵۵، ۲۲ و ۲۰ ساله و سه مرد ۳۲،۲۶ و۲۷ ساله بودند را با سه دستگاه آمبولانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی بناب انتقال دادند.

۶ مصدوم در جاده روداب سبزوار

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه سواری تیبا با یک سواری پراید در جاده بخش "روداب" این شهرستان ۶ مصدوم برجای گذاشت.

مسلم فائق‌نیا اظهار کرد: این حادثه ساعتی قبل در نزدیکی روستای "هلاک آباد" به سمت "بجدن" در بخش روداب رخ داد که عوامل اورژانس بلافاصله در صحنه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: مصدومان حادثه پس از ارایه خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار منتقل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر