گردشگر ۲۹ ساله یزدی در آبشار شلماش سردشت غرق شد

مسوول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سردشت گفت: یک جوان ۲۹ ساله گردشگر یزدی بر اثر بی احتیاطی در آبشار شلماش این شهرستان غرق شد.

به گزارش مملکت آنلاین، نادر ساربانی اظهار کرد: این جوان یزدی که همراه دوستان خود برای گذراندن تعطیلات در سردشت حضور داشت، صبح امروز حین شنا کردن در داخل رود منتهی به آبشار شلماش غرق شد.

وی افزود: با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، به سرعت اکیپ امداد و نجات آتش نشانی متشکل از غواصان به محل حادثه اعزام و جستجو برای یافتن این فرد را شروع کردند.

ساربانی اضافه کرد: بعد از تلاش یک ساعته جسد این جوان از آب بیرون کشیده و به بیمارستان امام (ره) سردشت انتقال داده شد.

مسوول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سردشت گفت: امسال این اولین موردی بود که گردشگر بر اثر غرق شدگی در آبشار شلماش سردشت جان خود را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر