جان باختن زن ۵۷ ساله در انفجار منطقه پیروزی تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و تخریب منزل مسکونی در منطقه پیروزی خبر داد و گفت: در این حادثه یک زن ۵۷ ساله جان باخت.

جان باختن زن ۵۷ ساله در انفجار منطقه پیروزی تهران

به گزارش مملکت آنلاین، سید جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۸ این حادثه در خیابان پاسدار گمنام پیروزی به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در یک منزل مسکونی قدیمی ۲ طبقه در طبقه همکف به وسعت ۵۰ متری مقداری سیلندر گاز وجود داشت که این محل منجر به انفجار و تخریب این مکان شد.
ملکی با بیان اینکه این انفجار منجر به آتش سوزی نشد گفت: یک زن ۵۷ ساله و مردی ۳۵ ساله که البته بطور کامل زیرآوار قرار نداشتند در محل گرفتار بودند که آتش نشانان این ۲ فرد را از محل خارج کردند.
به گفته وی، در این حادثه زن میانسال بدلیل شدت جراحات وارده جان باخت و فرد دیگر که از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود تحویل عوامل اورژانس قرار گرفت.
ملکی تاکید کرد: در محل حادثه مقداری سیلندر گاز در زیر آوار قرار داشت که آتش نشانان با احتیاط این وسایل خطرناک را خارج کردند.

وی درباره علت این حادثه نیز گفت: بررسی های اولیه حکایت دارد که نشت گاز از یکی از سیلندرهای موجود موجب انفجار شد که کارشناسان در محل مشغول بررسی دقیق علت این حادثه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر