یک هواپیمای هندی، مسافرینش را جاگذاشت!

خدمه یک هواپیمای مسافربری در هند تمام مراحل پرواز، از جمله قرار دادن چمدان مسافران در هواپیما را انجام دادند، اما مهمترین چیز را فراموش کردند: اطمینان از سوار شدن همه مسافران.

یک هواپیمای هندی، مسافرینش را جاگذاشت!

به گزارش مملکت آنلاین، به گزارش رسانه‌های هندی، این پرواز شرکت هواپیمایی "Go First" قرار بود روز دوشنبه طبق برنامه از بنگلور در کارناتاکا، جنوب هند، به سمت پایتخت، دهلی نو، پرواز کند.

این هواپیما قرار بود مسافرانی را که همگی در اتوبوس‌های فرودگاه بودند، حمل کند.

در محوطه فرودگاه ۴ اتوبوس بود که ۳ تای آن پر بود (هر کدام ۵۰ مسافر) و آخری ۵ تا ۶ مسافر داشت.

به دلیل این رویه، خدمه پرواز با نادیده گرفتن حضور ۵۵ مسافر دیگر در اتوبوس دیگری که در محوطه فرودگاه منتظر بودند، تصور کردند همه مسافران وارد هواپیما شده‌اند، به همین دلیل هواپیما از زمین بلند شد و مسافران را جا گذاشت.

سازمان هوانوردی غیرنظامی هند از این شرکت خواسته گزارش کتبی در مورد جزئیات حادثه ارائه کند و در این درخواست به اشتباهات فراوان ین شرکت اشاره کرد.

این حادثه پس از آن رخ داد که مسافران از ایرلاین انتقاد کردند و گفتند که پس از تکمیل مراحل در ترمینال مسافربری، کارت ورود به هواپیما را دریافت کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های هندی، پس از آن که یکی از مسافران زن در توئیتی از اتفاقات رخ داده انتقاد کرد، شرکت هواپیمایی به او پاسخ داد و گفت بابت اتفاقی که افتاده عذرخواهی کرده است، اما بیانیه رسمی منتشر نکرده است.

این ۵۵ مسافر حدود ۴ ساعت در اتوبوس پر ازدحام ماندند، و در نهایت شرکت برای آنها هواپیمای دیگری فراهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: العین

ارسال نظر