هند، محدودکردن تردد کشتیهای این کشور در خلیج فارس را لغو کرد
سازمان تنظیم مقررات و امنیت کشتیرانی هند، هشدار قبلی خود مبنی بر محدودکردن تردد کشتیهای هندی در امتداد منطقه خلیج فارس، از جمله تنگه هرمز و استقرار دریانوردان این کشور در مناطق درگیری را لغو کرد.
به گزارش مملکت آنلاین از تارنمای روزنامه هندو، این سازمان از ذینفعان دریایی خواسته است تا سطح بالایی از احتیاط را حفظ کرده و هشدارهای ناوبری را از نزدیک زیر نظر داشته باشند.
سازمان تنظیم مقررات کشتیرانی، در دستور اصلاحشده خود تصریح کرد که هیچ محدودیتی برای مالکان، مدیران و آژانسهای مجوز خدمات استخدام و استقرار (RPSL) کشتیهای هندی برای ادامه فعالیت کشتیها و استقرار دریانوردان هندی در داخل و خارج از منطقه خلیج فارس با رعایت پروتکلهای امنیتی کشورهای ساحلی و آژانسهای امنیتی وجود ندارد.
این سازمان به ذینفعان توصیه کرد که هنگام فعالیت در منطقه خلیج فارس احتیاط را رعایت کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظر