نتانیاهو طرح پساغزه خود را اعلام کرد

منابع رسانه‌ای امروز (جمعه) از جزئیات طرح متوهمانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای غزه پس از جنگ پرده برداشتند.

نتانیاهو طرح پساغزه خود را اعلام کرد

به گزارش مملکت آنلاین، سازمان پخش رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سند و طرحی درباره سیاست کابینه وی برای روز «پساجنگ» در نوار غزه را به کابینه امنیتی ارائه کرد.

طبق این گزارش، سند نتانیاهو شامل بند بسته شدن آنروا و جایگزینی آن با سایر آژانس‌های امدادی بین‌المللی است.

این طرح همچنین شامل ایجاد یک منطقه امنیتی در نوار غزه در مجاورت شهرک‌های صهیونیست‌ نشین است.

سند نتانیاهو تصریح می‌کند که رژیم اسرائیل بسته شدن مرز جنوب غزه با مصر را حفظ خواهد کرد.

در همین راستا، پایگاه خبری «آکسیوس»، گزارش داد که در طرح بنیامین نتانیاهو برای غزه پس از جنگ، ایفای نقش تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه، نامحتمل نیست.

آکسیوس، جمعه ۴ اسفند، افزود: «بر اساس طرحی که نتانیاهو پنجشنبه به کابینه امنیتی ارائه کرد، اسرائیل تا زمانی که نوار غزه خلع سلاح نشود، اجازه بازسازی آن را نخواهد داد.»

این وب‌گاه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی پس از جنگ، مرز بین نوار غزه و مصر را کنترل خواهد کرد و با همکاری قاهره و کمک واشنگتن با قاچاق (به زعم صهیونیست‌ها) مبارزه خواهد کرد.

آکسیوس افزود که طرح‌های بازسازی غزه بر اساس طرح نتانیاهو با بودجه و رهبری کشورهای مورد قبول رژیم صهیونیستی اجرا خواهد شد.

مقامات رژیم صهیونیستی درحالی توهم مرحله «پساجنگ» و «نابودی حماس» را در سر می‌پرورانند که طی ۱۴۰ روز جنگ علی‌رغم کشتار وحشیانه غیرنظامیان بی‌گناه فلسطینی، شکست سختی را از مقاومت فلسطین متحمل شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر