نتانیاهو: هر توافقی را نمی‌پذیریم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه امروز کابینه این رژیم گفت: «تل‌آویو با توافق برای آزادسازی گروگان‌های بازداشت شده توسط حماس در نوار غزه به هر قیمتی، موافقت نخواهد کرد.»

نتانیاهو: هر توافقی را نمی‌پذیریم

به گزارش مملکت آنلاین، بنیامین نتانیاهو درباره توافق برای آزادی اسرای صهیونیست گفت: امروز توانستیم با تصمیمات جدی و مطالعه‌شده‌ای پیشنهادات را بررسی کنیم اما این به معنی پذیرش توافق به هر قیمتی نیست.

به گزارش روسیه‌الیوم، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه عنوان کرد: ما به شدت از حمایتی که از ابتدای جنگ از سوی دولت بایدن دریافت کردیم، تقدیر می‌کنیم، حمایت تسلیحاتی، حمایت نهادهای بین‌المللی و اعزام نیرو به منطقه و سایر کمک‌ها اما به این معنی نیست که اختلاف نظری میان ما وجود ندارد.

نتانیاهو هم‌چنین اظهار کرد: برای مدیریت روابطمان با آمریکا به کمک نیاز ندارم.

در همین حال شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزارش داد: «هرگز پیش از تحقق تمامی اهداف از جمله نابودی حماس و بازگرداندن اسرا، جنگ را متوقف نخواهیم کرد.»

اظهارات نتانیاهو درباره توافق برای آزادی اسرای صهیونیست پس از آن بیان شد که شبکه خبری «ان‌بی‌سی‌نیوز» آمریکا گزارش داد، مذاکره‌کنندگان رژیم صهیونیستی، آمریکا، مصر و قطر در پاریس بر سر چارچوبی برای تبادل جدید اسرا به توافق رسیده‌اند. پس از این خبر، اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس اعلام کرد طرح پیشنهادی نشست پاریس را تحویل گرفته و آن را بررسی خواهد کرد.

بر اساس توافق، اسرای آمریکایی و صهیونیستی باقی‌مانده به صورت مرحله‌ای آزاد می‌شوند که از زنان و کودکان شروع می‌شود. این توافق شامل توقف تدریجی درگیری‌ها، ارسال کمک‌ها به غزه و آزادی اسرای فلسطینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر