کی‌یف دوباره بمباران شد

خبرگزاری رویترز درخبری از جنگ روسیه و اوکراین، نوشت: همزمان با برگزاری نشست سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی( ناتو) در ویلنیوس پایتخت لیتوانی، حملات روسیه به اوکراین ادامه داشته و در دومین روز از حملات جدید، مسکو کی یف را بمباران کرده است.

کی‌یف دوباره بمباران شد

به گزارش مملکت آنلاین، در خبر این خبرگزاری آمده است: روسیه ساعاتی پیش از ملاقات ولودومیر زلنسکی با سران کشورهای عضو ناتو، برای دومین روز پیاپی اقدام به بمباران کی‌یف با استفاده از پهپادهای انتحاری کرد.

بنابر این گزارش « سرهی پوپکو » (Serhiy Popko) رئیس مدیریت نظامی کی‌یف در پیامی اعلام کرد: در پانصدو چهارمین روز از حمله همه جانبه فدراسیون روسیه به اوکراین، امروز حملات دیگری به پایتخت کشور روی داد.

رویترز نوشت: بنابر اطلاعات اولیه از ارتش اوکراین، این حملات هوایی تاکنون خسارات مالی و یا تلفات جانی و مجروحی در بر نداشته است، با این حال آژیر هشدار حمله هوایی به مدت دو ساعت در کی یف و سراسر اوکراین به صدا در آمد و این درحالی بود که سران ناتو (در لیتوانی) گرد هم آمده اند.

این گزارش می افزاید: شب قبل از آن نیز روسیه ۲۸ فروند پهپاد را به سمت کی یف و بخش هایی از جنوب منطقه اودسا اعزام کرده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر