یکی از گزینه‌های انتخابات ریاست جمهوری ترکیه انصراف داد

محرم اینجه نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری ترکیه و مورد حمایت حزب متبوع خود(حزب مملکت) اعلام کرد که از رقابت انتخاباتی ترکیه کنار کشید.

یکی از گزینه‌های انتخابات ریاست جمهوری ترکیه انصراف داد

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از شبکه تی.آر.تی خبر، با انصراف اینجه از رقابت انتخابات ریاست جمهوری ترکیه سه روز مانده به رای گیری، انتخابات در روز یکشنبه هفته آینده بین «رجب طیب اردوغان» نامزد مورد حمایت ائتلاف جمهور، «کمال قلیچداراوغلو» نامزد مورد حمایت احزاب میز ششگانه و ائتلاف ملت و «سینان اوغان» نامزد مورد حمایت ائتلاف «آتا» ادامه خواهد یافت.

محرم اینجه چند روز پیش در واکنش به پیشنهاد انصراف از رقابت به علت آرای پایین و عقب ماندن از رقبای خود بر اساس نتایج نظرسنجی‌های انتخاباتی اعلام کرده بود که تا آخر، در صحنه رقابت باقی می ماند.

اینجه با انتقاد از عملکرد همه یاران قلیچداروغلو اعلام کرده بود که تنها در صورتی از صحنه رقابت انتخابات ترکیه کنار می کشد که احمد داووداوغلو و علی باباجان از ائتلاف ملت جدا شده و از حمایت قلیچداراوغلو دست بردارند.

در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه که همزمان با انتخابات پارلمانی این کشور برگزار می شود، چهار نامزد نهایی از جمله رجب طیب اردوغان از سوی ائتلاف جمهور، کمال قلیچداراوغلو از سوی ائتلاف ملت، محرم اینجه از سوی حزب مملکت و سینان اوغان از سوی ائتلاف آتا در حال رقابت بودند که اینجه امروز اعلام انصراف کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر