خبر بد برای فناوری جدید اپل: شیشه هدست ویژن پرو خودبه‌خود ترک می‌خورد

خریداران ویژن پرو مدعی اند: شیشه هدست خودبه‌خود ترک برمی‌دارد.

خبر بد برای فناوری جدید اپل: شیشه هدست ویژن پرو خودبه‌خود ترک می‌خورد

به گزارش مملکت آنلاین، تعدادی از کاربران اپل ویژن پرو به تازگی ترک‌های نازکی را در نقطه‌ی خاصی از شیشه‌ی جلویی هدست خود گزارش کرده‌اند؛ این ترک عمودیِ قابل‌توجه در بالای پل بینیِ دستگاه‌های آسیب دیده ظاهر می‌شود، حتی اگر سابقه‌ی افتادن یا ضربه خوردن نداشته باشد.

اولین‌بار ۱۸ روز پیش یکی از کاربران هدست واقعیت مجازی اپل با انتشار پستی در ردیت از مشکل مورد بحث خبر داد و گزارش‌های مشابه دیگری طی هفته‌ی اخیر از همان ترک‌خوردگی نازک در همان مکان پیشین منتشر شده‌اند.

از شباهت‌ بین تمامی موارد گزارش شده می‌توان اینگونه برداشت کرد که تنش در قسمت خاصی از این شیشه‌ که در آنجا حداکثر فشار را تجربه می‌کند، باعث ترک خوردن آن می‌شود.

 تمامی افراد تحت‌تأثیرقرار‌گرفته ادعا کرده‌اند که این ترک به‌طور خود‌به‌خود و پس از اینکه شبانه ویژن پروِ خود را در کاور و متصل به باتری آن رها کرده‌ بودند اتفاق افتاده است.

photo_2024-02-25_02-19-20

عده‌ای دلیل ترک خوردن شیشه‌ی ویژن پرو را سفت کردن بیش‌ از اندازه‌ی بند آن و در نتیجه، خم شدن قاب و وارد شدن فشار روی شیشه‌ی محافظ می‌دانند؛ عده‌‌ای دیگر حدس می‌زنند که گرمای بیش‌ازحد ناشی از فرایندی نرم‌افزاری در این هدست، باعث انبساط شیشه و در نهایت ترک خوردنش در ضعیف‌ترین نقطه می‌شود.

از آنجایی که باتری ویژن پرو درون خود هدست نیست، علت هرگونه گرم شدن را باید در قطعات داخل دستگاه جست‌وجو کرد؛ از طرف دیگر، اپل خاطر نشان می‌کند که حتی هنگام استفاده نکردن از ویژن پرو، این هدست در پس‌زمینه برای کارهایی چون همگام‌سازی داده‌ها فعال می‌ماند و درنهایت پس از ۲۴ ساعت بلااستفاده‌ماندن، خاموش می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر