یک گوشی دیگر شیائومی منفجر شد

به‌تازگی یک گوشی جدید از شرکت چینی شیائومی به‌طرزی مبهم منفجر شد. این درحالی است که چند روز قبل انفجار موبایل دیگری از Xiaomi گزارش شد.

یک گوشی دیگر شیائومی منفجر شد

به گزارش مملکت آنلاین، همین چند روز قبل بود که خبر انفجار یک گوشی ردمی نوت ۵ پرو در هند منتشر شد. صاحب این گوشی که یک دختر کم‌سن و سال کلاس سومی بود، بر اثر این حادثه متاسفانه جان خود را از دست داد. حالا صاحب یک گوشی ردمی نوت ۱۲ شیائومی که چند هفته پیش نسخه گلوبالش معرفی شد، از منفجر شدن ناگهانی آن خبر داده است.

حادثه جدید برای شیائومی؛ منفجر شدن ردمی نوت ۱۲

«ناوین داهیا» (Naveen Dahiya)، صاحب شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو منفجرشده ابتدا گرمایی را در جیب خود احساس کرد و بلافاصله گوشی را از جیب درآورد. سپس برای اینکه از آتش‌گرفتن آن جلوگیری کند، آن را روی زمین قرار داد. خوشبختانه در اثر این حادثه به او خسارت جانی وارد نشد، ولی در نهایت گوشی شیائومی او منفجر و کاملاً تخریب شد. این درحالی بود که داهیا اصلاً در آن لحظه از گوشی خود استفاده نمی‌کرد.

Redmi-Note-12-Pro-Explosion

Redmi-Note-12-Pro-Explosion-2

تا زمان نگارش این مطلب، شیائومی در خصوص منفجر شدن گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو به‌صورت رسمی اظهار نظر نکرده است. البته نباید از این نکته چشم‌پوشی کرد که چنین حوادثی به‌ندرت رخ می‌دهند. همچنین اکثر موارد انفجار گزارش‌شده مربوط به گوشی‌های شیائومی، در کشورهای آسیایی از جمله هند و چین بوده‌اند. با این حال، انفجار گوشی اتفاقی است که باید جوانب احتیاط در رابطه با آن را رعایت کرد؛ مثل استفاده از شارژرهایی با برند و نام معتبر و قرار دادن گوشی در جایی که در صورت انفجار، کمترین احتمال آسیب به بدن را داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر