شیائومی، ردمی نوت ۱۲ پرو را با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی کرد

شیائومی سرانجام از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ که شامل ۴ گوشی ردمی نوت ۱۲، ۱۲ پرو، ۱۲ پرو پلاس و ۱۲ اکسپلورر ادیشن می‌شود، رونمایی کرد.

شیائومی،  ردمی نوت ۱۲ پرو را با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی کرد

به گزارش مملکت آنلاین، شیائومی بالاخره از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ که از ۴ گوشی ردمی نوت ۱۲، ۱۲ پرو، ۱۲ پرو پلاس و ۱۲ اکسپلورر ادیشن تشکیل شده رونمایی کرد.

ردمی نوت ۱۲ پرو و پرو پلاس

این دو گوشی از نظر سخت‌افزاری تفاوت زیادی با هم ندارند و هر دو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. این دو گوشی شیائومی از چیپست Dimensity 1080 استفاده می‌کنند و با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به کاربران عرضه می‎شوند.

مهم‌ترین مزیت مدل پرو پلاس مربوط به دوربین‌های آن است. به طور مشخص، این گوشی از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که دوربین موردنظر مبتنی بر سنسور  ISCOELL HPX سامسونگ است. این سنسور ۱/۱.۴ اینچ اندازه دارد و برای پردازش عکس‌ها از فناوری ترکیب ۱۶ به یک پیکسل‌ها استفاده می‌کند. این یعنی در حالت پیش‌فرض عکس‌های ۱۲.۵ مگاپیکسلی ثبت می‌کند ولی کاربران قادر به ثبت عکس‌های ۵۰ مگاپیکسلی و ۲۰۰ مگاپیکسلی هم هستند. از دیگر امکانات این سنسور می‌توانیم به امکان فیلمبرداری ۸K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و فیلمبرداری ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه اشاره کنیم.

ردمی نوت ۱۲ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که البته مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال است. در ماژول دوربین هر دو گوشی به غیر از دوربین اصلی، شاهد دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم. همچنین باید به بهره‌گیری از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم اشاره کنیم.

اگرچه شیائومی برای این دو گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده، ولی سرعت شارژ مدل پرو ۶۷ وات است ولی مدل پرو پلاس از شارژ ۱۲۰ واتی بهره می‌برد. ارزان‌ترین مدل پرو پلاس با قیمت ۳۰۴ دلار راهی بازار چین می‌شود که این مدل از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. کاربران چینی برای خرید مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی باید ۳۳۲ دلار بپردازند.

مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی ردمی نوت ۱۲ پرو هم ۲۳۵ دلار قیمت دارد و گران‌ترین مدل این گوشی با قیمت ۳۰۴ دلار فروخته خواهد شد که از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

ردمی‌ نوت‌ ۱۲

مدل استاندارد این خانواده ردمی نوت ۱۲ نام دارد که مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. این یعنی از نمایشگر تفاوتی با مدل‌های پرو ندارد. درون این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده و برای شارژ کردن آن می‌توانید از سرعت شارژ ۳۳ واتی بهره ببرید.

دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند. برای طرفداران عکس‌های سلفی هم باید بگوییم که این گوشی با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی راهی بازار می‌شود. قلب تپنده‌ی آن اسنپدراگون ۴ نسل ۱ است و در کنار تراشه حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه قرار دارد.

مدل ۴/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی به ترتیب با قیمت ۱۶۵ و ۲۳۵ دلار راهی بازار چین می‌شود.

قیمت و تاریخ عرضه‌ی سری ردمی نوت ۱۲ پرو

قیمت مدل‌های مختلف سری ردمی نوت ۱۲ پرو در چین به‌شرح زیر است:

ردمی نوت ۱۲ پرو

  • مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۶ گیگابایت ۲۳۵ دلار
  • مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت ۲۴۸ دلار
  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت ۲۷۶ دلار
  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت ۳۰۴ دلار

ردمی نوت ۱۲ پرو در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و بنفش دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس

  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت ۳۰۴ دلار
  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت ۳۳۲ دلار

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی به‌فروش می‌رسد.

نسخه‌ی Explorer Edition ردمی نوت ۱۲

  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی ۳۳۲ دلار

نسخه‌ی Yibo Edition ردمی نوت ۱۲

  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت ۳۶۰ دلار

نسخه‌های Explorer Edition و Yibo Edition در رنگ مشکی به بازار عرضه می‌شوند. خریداران می‌توانند سری ردمی نوت ۱۲ پرو را از همین‌حالا پیش‌خرید کنند. فروش این گوشی‌ها نیز از ۳۱ اکتبر (۹ آبان ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر