دبیر انجمن واردکنندگان موبایل: مجوز واردات گالکسی S23 بزودی صادر می‌شود

انجمن واردکنندگان موبایل و شرکت‌های واردکننده محصولات سامسونگ می‌گویند گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۲۳ به‌زودی مجوز واردات می‌گیرند و رجیستر می‌شوند.

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل: مجوز واردات گالکسی S23 بزودی صادر می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، پیگیری‌ها نشان می‌دهد درباره موضوع رجیستری و وارادات قانونی خانواده گوشی‌های گلکسی اس ۲۳ سامسونگ از انجمن واردکنندکان موبایل و همچنین شرکت‌های واردکننده محصولات سامسونگ نشان می‌دهد که مشکلی بابت واردات و رجیستری این گوشی‌ها وجود ندارد.

مهدی عبقری، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، در پاسخ به این سوال که آیا گوشی‌های جدید به ایران وارد می‌شود، گفت: «هر کالایی که قرار است به کشور وارد شود باید مجوزهای واردات را بگیرد. برای سری گلکسی S23 هنوز مجوز واردات صادر نشده اما فکر می‌کنم تا امروز و فردا صادر شود، مشکلی نیست.»

یکی از شرکت‌های واردکننده محصولات سامسونگ به ایران نیز اعلام کرده است که گوشی‌های جدید این شرکت کره‌ای نه برای واردات و نه برای رجیستری مشکلی نخواهند داشت.

به این ترتیب، به نظر می‌رسد به زودی مجوز واردات این گوشی‌ها صادر خواهد شد و پس از آن، این محصولات به کشور وارد می‌شود و فعال هم خواهند شد.

با توجه به این که گوشی‌های جدید شرکت سامسونگ احتمالا بدون مشکل به ایران وارد خواهند شد و قابل استفاده نیز خواهند بود، به نظر می‌رسد مشکل واردات و فعال‌سازی صرفا برای گوشی‌های جدید آیفون وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر