سامسونگ گالکسی S23 مقاوم‌ترین گوشی تاریخ لقب گرفت

گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ به‌لطف بهره‌مندی از شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲، مقاومت بسیار بالایی در برابر سقوط از ارتفاع دارند.

سامسونگ گالکسی S23 مقاوم‌ترین گوشی تاریخ لقب گرفت

به گزارش مملکت آنلاین، بر اساس گزارش سم‌موبایل، گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۳ به‌لطف بهره‌مندی از شیشه‌ی محافظ جدید، بادوام‌ترین گوشی‌های استاندارد سامسونگ به‌حساب می‌آیند. این شرکت خانواده‌ای از گوشی‌های فوق مقاوم (Rugged) نیز دارد که در تعداد محدود عرضه می‌شوند و دوام‌شان بسیار بالا است.

گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا از همان فریمی استفاده می‌کنند که سامسونگ سال قبل آن را با نام Armor Aluminum معرفی کرد. این گوشی‌ها همچنین دارای گواهی ضد آب نسل قبل هستند، اما از نسل جدید شیشه‌های شرکت کورنینگ یعنی گوریلا گلس ویکتوس ۲ استفاده می‌کنند.

ویکتوس ۲ روی مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع تمرکز دارد. به ادعای کورنینگ، گوشی مجهزبه این شیشه از سقوط یک متری روی بتن و سقوط دو متری روی آسفالت جان سالم به در می‌برد. افزایش مقاومت ویکتوس ۲ در برابر سقوط باعث کاهش مقاومت در برابر خط و خش نشده است.

سامسونگ اولین برند دنیا است که از شیشه‌ی ویکتوس ۲ استفاده می‌کند. این شیشه افزون‌بر پنل جلویی، از پنل پشتی گوشی‌های سری گلکسی S23 نیز محافظت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر