مشخصات دوربین‌های گالکسی S23 فاش شد

مشخصات دوربین اصلی و سلفی گلکسی S23 اولترا فاش شد.

مشخصات دوربین‌های گالکسی S23 فاش شد

به گزارش مملکت آنلاین، اطلاعات منتشره در خصوص پرچمدار جدید سامسونگ این بار اطلاعاتی از دوربین‌های اصلی و سلفی این گوشی را فاش کرده است.

اسکرین‌شاتی از یک اپلیکیشن تحلیل سخت‌افزار در گلکسی S23 اولترا منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ همه سنسورهای دوربین این گوشی در جلو و عقب را عوض کرده است.

البته دو سنسور تله‌فوتوی این گوشی همچنان همان سنسورهای IMX754 سونی هستند که در نسل قبل هم استفاده شده بودند.

مدل اولترا امسال در بخش سلفی از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با پارت نامبر S5K3LU استفاده می‌کند. این سنسور باید ایزوسل 3LU باشد که هنوز معرفی نشده است. غول فناوری کره جنوبی پارسال از سنسور ۴۰ مگاپیکسلی ایزوسل اسلیم GH1 با پارت نامبر S5KGH1 استفاده کرده بود. با‌این‌حال، در شایعات گفته شده است که S23 اولترا می‌تواند میدان دید عریض‌تری داشته باشد.

photo_2023-01-25_00-33-22

در نگاه اول، این کاهش مگاپیکسل احتمالاً به‌عنوان یک حرکت رو‌به‌عقب تشخیص داده می‌شود، اما S22 اولترا به‌خاطر استفاده از سنسور بزرگ‌تر از تکنیک ادغام پیکسل استفاده می‌کرد. حالا S23 اولترا می‌تواند واقعاً تصاویر ۱۰ مگاپیکسلی ارائه کند.

دیگر تغییرات سنسورهای سامسونگ شامل استفاده از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP2 به‌عنوان سنسور اصلی و ۱۲ مگاپیکسلی IMX564 به‌عنوان سنسور فوق‌عریض خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر