اعلام برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی خوزستان

مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان خود را شناخت.

اعلام برگزیدگان جشنواره قصه‌گویی خوزستان

به گزارش مملکت آنلاین، شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه این جشنواره پس از رقابت دو روزه قصه‌گویان خوزستانی در گروه‌های "نوجوانان"، "بزرگسالان" و "پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها" در بخش‌های ملی، آیینی- سنتی، با اعلام هیئت‌داوران، «بهنوش بساک کاظمی»، «زیبا علیخانی» و «فرحناز رحمتی» برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند.

در بخش ملی، عنوان‌های برگزیده اول تا سوم گروه نوجوانان به ترتیب فاطمه عبادی با قصه «مشک و گلو» از هندیجان، زینب طیبی با قصه «تویزه پادشاهی» از هندیجان و ترنم صید میرزاوند با قصه «پرچم‌دار» از اندیمشک اختصاص یافت و عنوان شایسته‌ تقدیر این بخش به نرگس بحرکانی با قصه «گوش دراز» از هندیجان را کسب کرد.

در بخش ملی، گروه بزرگسالان به ترتیب نفر اول تا سوم؛ آسیه رحمتی با قصه «سی فلرا آبادون» از اندیمشک، زینب مقدم با قصه «گرگیعان» از بندر امام خمینی (ره)، مرضیه عویدی با قصه «دلم یک دوست می‌خواهد» از اهواز شدند و عنوان شایسته‌ی تقدیر این بخش را لیلا زکی از اهواز، انیسه وحیدی از مسجدسلیمان، زهره بادره از اندیکا، سکینه شنبدی از هندیجان، عظیم حربیان از دزفول، زهره فرازمند از باغ‌ملک، افسانه ملک هدایت از اهواز و پیمان قنواتیان از هندیجان، به خود اختصاص دادند.

هیئت‌داوران در بخش ملی، گروه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، رحیم اسکندری با قصه «جولهری» از اهواز را شایسته‌ی تقدیر معرفی کردند.

بر اساس این گزارش، در بخش آیینی -سنتی با اعلام هیئت‌داوران، «مدینه خورشیدی»، «زیبا علیخانی»، «فرحناز رحمتی»، در بخش گروه نوجوانان، ابوالفضل صفاری زاده با قصه «اکوان دیو» از اهواز، زهرا حیات داودی با قصه «رزم رستم و اشکبوس» از آبادان و دونا فرجی با قصه «خوان چهارم» از شوشتر عنوان برگزیده این بخش از جشنواره را به دست آورد و ستایش بهداروند با قصه «نبرد بیژن و گرازان» را شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین در بخش آیینی- سنتی از بین شرکت‌کنندگان بزرگسال امین کریمیان با قصه «رستم و اشکبوس» از اهواز، نسرین محمودی با قصه «آرش کمانگیر» از شوشتر و حورا تیلا با قصه «تبر» از آبادان رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

جایزه ویژه لبخند مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان نیز به علیرضا روشن‌ضمیر با قصه «خداداد» از هندیجان رسید.

در بخش «بچه‌های غزه» نیز از سوی هیئت‌داوران؛ آسیه رحمتی با قصه «زیر درخت زیتون» از اندیمشک، لیلا رحمانیان با قصه «سرباز کوچک» از اهواز و سکینه شنبدی با قصه «خوابی به زیبایی درخت زیتون» تقدیر شد.

اختتامیه مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار "با قصه لبخند بسازیم" با حضور مجازی فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز، معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاونت فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان، حبیب آل کرد سرپرست اداره کل کانون خوزستان، معاون فرهنگی کانون خوزستان، کارشناسان، مربیان و شرکت‌کنندگان این مرحله از جشنواره برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر