دفاتر خدمات الکترونیک قضایی شبانه‌روزی می‌شوند

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: دفاترخدمات الکترونیک قضایی باید به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت به مردم بپردازند.

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی شبانه‌روزی می‌شوند

به گزارش مملکت آنلاین، محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در نشست با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و نمایندگان استانی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: کاهش هزینه‌ها و اصلاح تعرفه‌ها مشکلات دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را مرتفع می‌کند.
کاظمی‌فرد درباره اصلاح آیین‌نامه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بیان کرد: تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم که این کار با سرعت انجام شود و آیین نامه را تصویب کنیم زیرا معتقدیم استفاده از ظرفیت‌های دفاتر خدمات الکترونیک قضایی یک فرصت است که می‌توان با ارائه خدمات مطلوب به مراجعه‌کنندگان، موجب افزایش رضایت مردم شد.

وی در مورد امکان شبانه روزی شدن دفاتر گفت: اگر از مدل‌های جدید فناوری در زمان درست استفاده کنیم نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت. استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمند این فرصت را در اختیار دفاتر قرار می‌دهد تا بتوانند به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت بپردازند. این دفاتر می‌توانند به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت بپردازند که موجب افزایش درآمد دفاتر نیز خواهد شد.
کاظمی‌فرد با اشاره به اینکه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی این امکان را فراهم کرده است تا بخش خصوصی قسمتی از خدمات قوه قضاییه را ارائه دهد تأکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت ۶ هزار کارمند در این دفاتر در جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم گام برداریم.
وی درباره حل مشکلات دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: اقداماتی در راستای کاهش هزینه‌های دفاتر خدمات قضایی انجام داده ایم که با اجرایی شدن آن بخشی از هزینه‌های دفاتر کاهش می‌یابد. برای حل مشکلات موجود در دفاتر باید ایده‌های جدید را مورد توجه قرار داد و پافشاری و حرکت در مسیر گذشته نتیجه‌ای نخواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات الکترونیک قضایی به ایرانیان خارج از کشور گفت: این آمادگی وجود دارد که تمام خدماتی که به ایرانیان داخل کشور ارائه می‌دهیم در دسترس ایرانیان خارج از کشور نیز قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر