برف و کولاک برخی جاده‌ها را بست

برف برخی محورهای مواصلاتی ساوه را بست.

برف و کولاک برخی جاده‌ها را بست

به گزارش مملکت آنلاین، برف و کولاک برخی جاده‌ها را بست.

جاده قزوین ساوه بسته شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: جاده قزوین به ساوه به علت کولاک شدید با درخواست اداره کل راهداری قزوین، مسدود است.

مهرداد جهانی افزود: مسیر جایگزین برای این جاده، کمربندی الغدیر پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: اکنون تردد روان در تمامی محورهای ارتباطی استان مرکزی برقرار و مسیرها برای رانندگی ایمن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: اکنون برف در حوزه شمالی استان مرکزی بویژه در شهرستان شازند ادامه دارد.

جهانی افزود: رانندگان در صورت نداشتن سفر غیرضروری، از تردد در جاده‌های استان به علت ادامه بارش‌ها خودداری کنند.

محور ساوه بویین‌زهرا مسدود شد

اداره های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ساوه و زرندیه اعلام کرد: محور ساوه - بوئین زهرا به علت شدت کولاک مسدود شده و این پدیده تردد در آزاد راه ساوه به تهران را نیز مختل کرده است.

رییس اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای زرندیه اظهار کرد: از روز گذشته بارش برف و کولاک در این شهرستان آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

حمیدرضا صادقی اضافه کرد: هر چند تردد در تمامی مسیرهای این شهرستان هم اکنون جریان دارد اما محور ساوه - بوئین زهرا به علت وجود کولاک در گردنه هجیب در حوزه استحفاظی شهرستان بویین زهرا تردد در این مسیر از ساعت ۱۸ با همکاری پلیس راه ممنوع شده است.

وی ا اشاره به اینکه هم اکنون با همکاری فرمانداری برای اسکان اضطراری مسافران سه نقطه در شهرستان زرندیه فراهم شده است، یادآور شد: تاکنون به ۵۰ خودرو امداد رسانی شده و ۱۵ مسافر نیز در راهدارخانه ها اسکان و پذیرایی شده‌اند.

صادقی یادآور شد: در محورهای روستایی این شهرستان نیز از صبح امروز بیش از ۱۶۰ کیلومتر برف روبی انجام شده است اما تردد در روستاهای بخش خرقان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

اختلال تردد وسایل نقلیه در آزاد راه ساوه - تهران

رییس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای ساوه نیز در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: آزاد راه همدان - ساوه - تهران هم اکنون شاهد بارش برف است و کولاک در گردنه‌های رنگرز و پیچ باعث اختلال در تردد خودروها شده است.

رضا غفرانی، وضعیت ترافیکی این آزاد راه از سمت ساوه را روان اعلام کرد و یادآور شد: اما به علت لغزندگی سطح جاده و بازگشت مسافران مسیر آزاده راه از سمت ساوه به تهران شاهد ترافیک است.

وی وضعیت تردد در جاده قدیم تهران ساوه، آزاد راه ساوه سلفچگان، جاده ساوه - سلفچگان را عادی اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر