قیمت جدید بلیت‌های سفرهای هوایی بارگذاری شد

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: نرخ نامه جدید از ساعتی قبل بارگذاری شده و مسافران می توانند با مراجعه به سایت قیمت های جدید را مشاهده کنند.

قیمت جدید بلیت‌های سفرهای هوایی بارگذاری شد

به گزارش مملکت آنلاین، مقصود اسعدی سامانی گفت: نرخ نامه جدید بلیت هواپیما در سایت انجمن شرکت‌ های هواپیمایی بارگذاری شده است و درحال حاضر مسافران می توانند براساس این نرخ جدید اقدام به خرید بلیت هواپیما کنند‌.

به گفته دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، در حال حاضر نرخ بلیت هواپیما ۲۹ درصد افزایش یافته است و این نرخ دقایقی قبل در سایت بارگذاری شده است و نرخ نامه قبلی که بر روی سایت بود برداشته شده و در تمامی مسیرها نرخ های جدید تعیین شده است.

براساس این گزارش با افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما نرخ  مسیر تهران_ مشهد به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان   نرخ مسیر تهران_تبریز یک میلیون و۲۳۷ هزار تومان،  نرخ تهران _ کیش یک میلیون و ۷۹۷هزار ۹۹۰ تومان و نرخ مسیر تهران_ شیراز یک میلیون و ۴۰۰ هزار  تومان تعیین شده است که البته این نرخ بدوم احتساب مالیات بر ارزش افزوده  و عوارض فرودگاهی است که به طور قطع مسافران هنگام خرید بلیت مبلغی بیش از این میزان پرداخت خواهند کرد.

او می گوید: هیچ یک از شرکت های هواپیمایی حق ندارند نرخی بالاتر از ۲۹ درصد بلیت را به مسافران عرضه کنند و با هرگونه افزایش قیمتی بیش از این برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر