سازمان هواپیمایی: بلیت هواپیما فعلا گران نشده است

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: هنوز ستاد تنظیم بازار موافقت خود را برای افزایش نرخ بلیت هواپیما اعلام نکرده است.

سازمان هواپیمایی: بلیت هواپیما فعلا گران نشده است

به گزارش مملکت آنلاین، جعفر یازرلو گفت:  به هیچ عنوان قیمت بلیت های هواپیما تغییر نکرده و ما نرخ بلیت ها را افزایش نداده ایم و نظارت ها بر نرخ بلیت ها به صورت مستمر توسط سازمان هواپیمایی کشور انجام می شود.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، با توجه به افزایش قیمت  کالا ها ، هزینه شرکت ها و نرخ تورم شرکت های هواپیمایی درخواست افزایش قیمت داده بودند که این در خواست آنها در شورای عالی ترابری ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان مورد تایید قرار گرفته و درخواست آن به ستاد تنظیم بازار ارسال شده اما هنوز هیچ واکنش و یا دستوری مبنی بر موافقت افزایش قیمت ارسال نشده است.

او می گوید: افزایش قیمت ها که ممکن است در برخی از مسیرها وجود داشته باشد ناشی از موتورهای جستجو و وب سایت ها است که قیمت های خارج از نرخ مصوب به مسافران عرضه می کنند که این خصوص سازمان هواپیمایی به  عنوان دستگاه حاکمیتی به دستگاه قضایی معرفی می کنیم تا برخورد با آنها صورت گیرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور بیان کرد: به مسافران توصیه می کنیم که بلیت های خود را از سایت های معتبر خریداری کرده تا در صورت بروز مشکل و یا گران فروشی سازمان هواپیمایی کشور بتواند ورود کرده و مبلغ اضافه دریافت را بتوانند از  این سایت ها دریافت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر