مدارس این استان‌ها در روز ۲۶دی تعطیل است

مدارس این استان‌ها در روز ۲۶دی تعطیل است.

مدارس این استان‌ها در روز ۲۶دی تعطیل است

به گزارش مملکت آنلاین، برخی مدارس کشور فردا نیز تعطیل است.

استان آذربایجان‌شرقی

با توجه به برودت شدید هوا و به منظور مدیریت مصرف بهینه حامل‌های انرژی دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مدارس استان آذربایجان شرقی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

امتحانات نهایی، هماهنگ استانی مدارس بزرگسالان، داوطلبان آزاد و مدارس از راه دور و امتحانات داخلی طبق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.

با اعلام وزارت آموزش و پرورش برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان ناشی از تعطیلات مدارس، برنامه‌های جبرانی در نظر گرفته می‌شود.

استان کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از غیرحضوری شدن فعالیت مدارس شیفت صبح مقطع پیش دبستانی و ابتدایی ۱۰ شهرستان استان در روز دوشنبه(۲۶ دی) به دلیل سرمای هوا خبر داد.

افشین یگانه گفت: فردا(دوشنبه، ۲۶ دی) مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرستانهای کرمانشاه، جوانرود، پاوه، روانسر، اسلام‌آبادغرب، دالاهو، کنگاور، صحنه، هرسین و سنقروکلیایی، در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: فعالیت مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم این شهرستانها  نیز در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

 یگانه افزود: تعطیلی و تاخیر در فعالیت مدارس استان تنها مربوط به این ۱۰ شهرستان است و شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود.

 به گفته یگانه فعالیت مدارس استان در زمان تعطیلی یا تاخیر به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» انجام می شود.

امروز(یکشنبه) نیز مدارس و ادارات استان کرمانشاه به دلیل بارش برف تعطیل بود.

استان زنجان

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: به‌ علت برودت هوا در استان زنجان مدارس ابتدایی و متوسطه اول شیفت صبح و بعدظهر استان از فردا دوشنبه ۲۶ دی‌ماه تا پایان هفته تعطیل بوده و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

صفی‌الله کرامتی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، از فردا دوشنبه (۲۶ دی‌ماه) تا پایان هفته جاری همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های  استان به جز شعب منتخب بانک‌ها و دستگاه‌های خدماتی، درمانی و امدادی از ساعت ۹:۳۰ شروع به کار خواهند کرد.

وی افزود: مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان نیز در دو مقطع تا پایان هفته جاری تعطیل بوده و کلاس‌ها در بستر شبکه شاد و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: سایر مقاطع تحصیلی که امتحان دارند در وقت مقرر در امتحانات حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر