وزیر کشور: دشمن می‌خواهد رضایت مردم را به نارضایتی تبدیل کند

وزیر کشور گفت: دشمن می‌خواهد رضایت مردم ایران اسلامی را به نارضایتی تبدیل کند.

وزیر کشور: دشمن می‌خواهد رضایت مردم را به نارضایتی تبدیل کند

به گزارش مملکت آنلاین، احمد وحیدی امروز(اول دی) در مراسم معارفه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ایران اسلامی در مسیر حرکت رو به جلو و رسیدن به قله‌های پیشرفت است و این دشمن را می‌آزارد، عنوان کرد: دشمنان می‌خواهد امید ملت را به یاس تبدیل و آنان را نسبت به آینده ناامید کنند.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد رضایت مردم ایران اسلامی را به نارضایتی تبدیل کند، گفت: ما راضی هستیم از این همه لطف الهی و اینکه در سرزمینی سرشار از معنویت، در مسیر رشد و تعالی حرکت می کنیم، اما آنها می خواهند این رضایت را به نارضایتی تبدیل کنند. پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف داشته‌ایم، اما دشمن می‌خواهد مردم را از این پیشرفت‌ها و داشته‌ها ناراضی کند.

وی با بیان اینکه دشمن بدنبال تبدیل اتحاد و همگرایی جامعه ما به واگرایی است، افزود: دشمن می خواهد بین شیعه و سنی و کرد و لر و بلوچ اختلاف بیاندازد. آنها می‌خواهند وحدت اجتماعی ما را به گسست تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد آزادی واقعی ملت ایران را به ولنگاری با نام آزادی تبدیل کند، گفت: آنها تلاش دارند سرمایه‌های گرانقدر نظام یعنی جوانان ما را به نام دروغین آزادی و به واقع به نام ولنگاری از ما بگیرند تا آزادی واقعی ملت ما را دچار خدشه کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن می‌خواهد استقلال ما را به وابستگی تبدیل کند، افزود: امروز ایران اسلامی یک کشور کاملا مستقل است و دشمن می‌خواهد ما را وابسته کند.

وی وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد پیشرفت ما را به رکود تبدیل کند، عنوان کرد: دشمن می‌خواهد فعالیت‌های مهم اقتصادی که دولت در دستورکار قرار داده را به حاشیه ببرد و مانع توسعه کشور شود.

وی به پیشرفتهای علمی درخشان کشور اشاره کرد و گفت: دشمن می خواهد استاد و دانشجوی ما را درگیر حاشیه کند و از پیشرفت علمی باز دارد.

وحیدی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد اینگونه القا کند که جوانان ما مقابل انقلابند، عنوان کرد: دشمن می‌داند آینده کشور در دست جوانان این مملکت است، لذا می خواهد آنها را ناامید و مایوس کند.

وی با بیان اینکه دشمن بدنبال تبدیل اعتماد مردم به بی اعتمادی است، عنوان کرد: مردم به مسئولین نظام که خودشان آنها را انتخاب کرده اند اعتماد دارند، اما دشمن می‌خواهد این اعتماد را به بی اعتمادی بدل کند.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در طول این سالها برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش کرده و همواره هم شکست خورده‌اند، گفت: در جریانات اخیر هم با همه تلاششان و به صحنه آوردن همه نیروها و ظرفیت‌هایشان نتوانستند به اهدافشان برسند و شکست خوردند.

وی افزود: در جریانات اخیر با همه تلاش‌هایشان تنها توانستند عده معدودی را به میدان بیاورند که خیلی از آنها هم نادم و پشیمان شدند که این بواسطه استحکام و ریشه دار بودن انقلاب ماست. مادامی که ما متعهد به انقلاب و نظام و پیرو رهبری باشیم، دشمن نخواهد توانست راهی برای رخنه پیدا کند.

وحیدی در ادامه به موضوع انتصاب استاندار جدید کرمانشاه اشاره کرد و گفت: آقای امیری مقدم استاندار پیشین این استان در طول حدود یک سال مسئولیتشان تلاش زیادی کرد و در این مدت در حوزه اشتغال و مسکن استان اتفاقات خوبی افتاد. البته از کسی که خود را رهرو شهدا و سرباز رهبری می داند انتظاری هم جز خدمت نیست.

وی افزود: آقای صحرایی استاندار جدید استان هم فردی مبتکر و خلاق است که شناخت عمیقی از جامعه استان دارد و امیدوارم این انتخاب حرکتی بزرگ در این استان در جهت پیشرفت بوجود آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر