دستگیری ۱۶ نفر از برهم‌زنندگان نظم و امنیت در ناآرامی‌های اقلید

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید در استان فارس اعلام کرد که ۱۶ نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت در شهر اقلید، دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

دستگیری ۱۶ نفر از برهم‌زنندگان نظم و امنیت در ناآرامی‌های اقلید

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ مراد صارمی گفت: ۱۶ نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شامگاه ۲۴ آبان موجب رعب و وحشت بین شهروندان و تخریب اموال عمومی شده بودند دستگیر شدند.

وی افزود: در پی ناآرامی‌های سه شنبه ۲۴ آبان در یکی از میدان‌های شهر اقلید، تعدادی از افراد فریب خورده با ایجاد راه‌بندان، تخریب اموال عمومی و سنگ پرانی به سمت مأموران انتظامی و امنیتی باعث رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند که در همین راستا بلافاصله پلیس به همراه سایر نیروهای امنیتی برای برقراری نظم و امنیت شهروندان وارد میدان شدند.

صارمی گفت: مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی ۱۶ نفر از محرکین و عاملان اغتشاشات که با اقدامات غیر قانونی موجب بر هم زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان شده بودند را در صحنه شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به اینکه سایر برهم زنندگان نظم و امنیت شب گذشته شناسایی شده‌اند و در اسرع وقت دستگیر خواهند شد، افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر