فراجا: ۱۱ نفر از اغتشاشگران بازار تهران دستگیر شدند

سخنگوی فراجا از دستگیری ۱۱ نفر از اغتشاشگران بازار تهران خبر داد و گفت: این افراد با ایجاد بی‌نظمی و تهدید از کاسبان می‌خواستند نسبت به تعطیلی مغازه‌های خود اقدام کنند.

فراجا: ۱۱ نفر از اغتشاشگران بازار تهران دستگیر شدند

به گزارش مملکت آنلاین، سردار مهدی حاجیان در برنامه خبری گفت: یکی از اهداف دشمنان و بدخواهان مردم تعطیل شدن بازار بود که در این رابطه فراخوان‌های بسیاری داده بودند، اما مردم و کسبه با آنها همراهی نکردند.
وی افزود: از ابتدای صبح سه شنبه تعدادی از افراد با ایجاد سر و صدا و رعب و وحشت سعی داشتند تا کسبه را از بازگشایی مغازه‌های خود منصرف کنند.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه برخی از این افراد تراکت پخش می‌کردند و شعارهای تهدیدآمیز می‌دادند، افزود: این افراد کسبه را تهدید می‌کردند تا مغازه‌های خود را باز نکنند، اما با حضور به موقع پلیس این توطئه خنثی شد.
وی تاکید کرد: در نهایت ۱۱ نفر از تهدید کنندگان کسبه تهران دستگیر شدند و در اعترافات اولیه خود به گرفتن پول از سرویس‌های خارجی برای ایجاد آشوب در بازار اعتراف کردند.
سخنگوی فراجا ادامه داد: همچنین ابزار و ادوات آتش زننده و مجرمانه همراه این افراد کشف شد که گزارش تکمیلی آن بعدها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر