تا ساعتی دیگر، پالایشگاه تهران دوباره فعال می‌شود

پالایشگاه تهران تا ساعاتی دیگر وارد مدار تولید می‌شود.

به گزارش مملکت آنلاین، سخنگوی پالایشگاه نفت تهران گفت: با توجه به کاهش شعله‌های آتش به ۵ درصد حجم اصلی، پیش‌بینی می‌کنیم پالایشگاه در ساعت‌های آینده وارد مدار تولید شود.

وی افزود: با توجه به این که هم‌اکنون به مواد سنگین تر نفتی رسیده‌ایم، سوختن فرآورده‌ها زمان‌بر بوده و ممکن است تظاهرات بیرونی بیشتری نیز داشته باشد، اما پیش‌بینی ما این است که در صورت خاموش شدن کامل آتش تا چند ساعت آینده و پاکسازی مخزن، پالایشگاه مجددا راه‌اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: اخبار برخی رسانه‌های معاند مبنی بر انفجارهای متعدد در شب گذشته و سرایت آتش به دیگر نقاط جعلی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر