بطور موقت؛ پالایشگاه تهران از مدار خارج شد

پالایشگاه تهران موقتا از مدار تولید خارج شد.

به گزارش مملکت آنلاین، روابط عمومی پالایشگاه تهران اعلام کرد: به‌خاطر ایمن نگه داشتن واحدهای پالایشی و تامین امنیت نیروی انسانی شاغل در پالایشگاه، شرکت پالایش نفت تهران به صورت موقت از مدار تولید خارج شد و در اسرع وقت پس از رفع مشکل به مدار تولید باز خواهد گشت.

وی اضافه کرد: موکدا تاکید می‌شود این حادثه ارتباطی به اندوخته بنزین پالایشگاه ندارد و مشکلی در تامین بنزین کلانشهر تهران ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر