دستگیری یک آدم‌ربا در بروجن

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از عملیات غافلگیرانه پلیس در رهایی فرد گروگان از چنگ یک آدم‌ربا خبر داد.

دستگیری یک آدم‌ربا در بروجن

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، سرهنگ کوروش صفیان روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان بروجن مبنی بر ربایش فردی ۴۰ ساله توسط شخص ناشناس، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز شد و موضوع با حساسیت ویژه‌ای توسط ماموران پلیس آگاهی پیگیری شد.

به گفته وی، با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی، با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده، ماموران تحقیقات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان آغاز کردند و سرانجام موفق شدند هویت متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کنند.

وی افزود: آدم‌ربا که به همراه فرد گروگان به استان فارس متواری شده بود پس از آنکه عرصه را بر خود تنگ دید گروگان را رها کرد و به مکان نامعلومی متواری شد که با هماهنگی و نیابت قضایی و سرعت عمل پلیس، فرد آدم‌ربا دستگیر شد و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

صفیان در ادامه تصریح کرد: فرد گروگان گرفته‌ شده صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد ‌و متهم در تحقیقات مقدماتی، انگیزه خود را از آدم‌ربایی، اختلافات قبلی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر