دستگیری دو گروگانگیر در شهرستان پارسیان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری دو گروگانگیر و آزادسازی یک گروگان ۳۰ ساله در شهرستان پارسیان خبرداد.

دستگیری دو گروگانگیر در شهرستان پارسیان

به گزارش مملکت آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان  فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی دریافت یک فقره گزارش آدم ربایی از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰ استان از شهرستان عسلویه استان بوشهر و متواری شدن آدم ربایان به سمت استان هرمزگان، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان پارسیان وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس اگاهی پارسیان با همکاری دیگر عوامل انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی منزل و مخفیگاه افراد گروگان گیر را در یکی از محلات پارسیان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی منسجم به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد منزل شده و دو نفر از عاملان اصلی گروگانگیر را دستگیر و فرد ربوده شده را در سلامت کامل از دست گروگانگیران آزاد کردند.

این مقام انتظامی استان گفت: گروگان صحیح و سالم به خانواده اش تحویل و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتور سیکلت سنگین، چهار عدد پلاک جعلی خودرو، ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه،  تعدادی کارت بانکی، ۲ قبضه سلاح سرد از نوع شمشیر، قمه و چاقو  و مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر