برق همه روستاهای آستارا وصل شد

فرماندار شهرستان آستارا گفت: برق ۲۷ روستای بخش مرکزی که به دلیل بارش برف قطع شده بود، وصل شد.

برق همه روستاهای آستارا وصل شد

به گزارش مملکت آنلاین، محمدرضا شهاب زاده اظهار کرد: در پی بارش برف از روز شنبه برق و مسیر دسترسی به ۲۷ روستای بخش مرکزی شهرستان مسدود شده بود که هم اکنون با تلاش دستگاه های مربوطه مسیر همه روستاها به بازگشایی شده است.

وی افزود: برق این ۲۷ روستا نیز در این مدت قطع شده بود که با همت اداره برق شهرستان و همیاری بخشداری مرکزی برق همه روستاها وصل شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان بندر مرزی آستارا ادامه داد:‌ این روستاها در بخش پایین دست بخش مرکزی است و با توجه به دشواری دسترسی، بازگشایی مسیر روستاهای بالادستی دشوار بود و خوشبختانه مشکل مرتفع شد و الان نیز همه نیروها درصدد امدادرسانی به روستاییان هستند.

شهاب زاده تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی در خصوص بارش برف تمهیدات لازم از قبل انجام و آرد و مواد غذایی مورد نیاز همه روستاهای بخش مرکزی تامین شد تا در صورت بسته شدن راه های ارتباطی اهالی مشکلی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: از زمان شروع بارش برف در شهرستان حفظ و پایداری گاز منطقه در دستور کار قرار گرفت و با کمک همکاران و همیاری ادارات مرتبط، گاز هیچ یک از روستاها قطع نشد.

رئیس ستاد بحران شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: همه زیر ساخت های شهرستان برقرار است و هیچ مشکلی در خصوص آب، گاز، برق و تلفن و همچنین سوخت رسانی بنزین و نفت سفید در شهرستان وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا بیان کرد: در قسمت بالا دستی و ارتفاعات شهرستان آستارا ریزش کوه باعث قطعی موقتی گاز رخ داده بود که به سرعت مشکل برطرف شد.

شهاب زاده تریح کرد: دلیل به طول انجامیدن بازگشایی مسیر آستارا اردبیل این بود که ۲۰ کیلومتر از این مسیر در حوزه استان اردبیل است و این استان که به عنوان معین در مواقع بحرانی باید عمل کند به جهت درگیری با برف سنگین در دو روز اول نتوانستند مسیر گردنه حیران را بازکنند و به محض بازگشایی آنها مسیر ما نیز باز شد زیرا ما اقدامات خود را انجام داده بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر