برق ۲۷ روستای بخش مرکزی شهرستان آستارا بدلیل بارش سنگین برف

فرماندار شهرستان آستارا گفت: برق ۲۷ روستای بخش مرکزی شهرستان در جریان بارش برف قطع شده ضمن آنکه راههای دسترسی به آنها هم مسدود است که هم اکنون دستگاه های مربوطه در حال بازگشایی مسیر و تعمیر کابل ها و رفع مشکل منطقه هستند.

برق ۲۷ روستای بخش مرکزی شهرستان آستارا بدلیل بارش سنگین برف

به گزارش مملکت آنلاین، محمدرضا شهاب زاده افزود : قطعی برق از مسیر سه راه روستای قلعه به سمت حیران به دلیل افتادن درختان و پارگی کابل ها رخ داده که تیم های مربوطه از شب گذشته در حال برطرف کردن مشکل هستند.

وی با بیان اینکه بارش برف از روز گذشته در این شهرستان آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد، عنوان کرد: به دلیل کولاک و شدت برف راههای دسترسی به این روستاها و نیز مسیر آستارا به اردبیل مسدود است که راهداران در حال بازگشایی مسیر هستند

وی عنوان کرد: کامیون ها و خودروهایی که بامداد امروز در مسیر آستارا به اردبیل و بالعکس دچار مشکل شده و متوقف شده بودند با کمک نیروهای امدادی و خودروهای نظامی و انتظامی امدادرسانی شدند و با بازگشایی مسیر عبور کردند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کولاک شدید از سمت اردبیل و نیز گردنه حیران گیلان از تردد خودروها ممانعت به عمل می آید، تصریح کرد: در سطح شهر آستارا هم ۵۰ سانتیمتر برف به زمین نشسته و براساس گزارش ها، در زمینه آب، برق، گاز و تلفن در شهر قطعی و مشکلی نداریم.
وی عنوان کرد: تیم‌های امدادی و کمکی از شهرستان های همجوار در حال ملحق شدن به تیم های فعال شهرستان هستند تا مشکلات برطرف و خدمات رسانی به مردم بهتر صورت گیرد.
شهاب زاده با بیان اینکه قطعی برق در منطقه حیران و بهارستان ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در تصفیه‌خانه آب بهارستان شود، خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم در مصرف آب و حامل های انرژی صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر