ممنوع شدن حفاری در یزد بدلیل انتخابات

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد گفت: حفاری در سطح شهر یزد از پنجم بهمن امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده ممنوع است.

ممنوع شدن حفاری در یزد بدلیل انتخابات

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، محمدجواد آقایی اظهار کرد: به منظور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و نوروز ۱۴۰۳ انجام هرگونه حفاری در سطح شهر یزد از تاریخ پنجم بهمن ماه ۱۴۰۲ لغایت پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ ممنوع است.

وی افزود: با ارسال نامه ای به شرکت های آب و فاضلاب، گاز، مخابرات، توزیع برق و مجری طرح فاضلاب شهری، موضوع ممنوعیت حفاری در سطح شهر اعلام شده است.

آقایی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، برای جلوگیری از حوادث و رخدادهای ناشی از قطعی زیرساخت های ارتباطی کشور و همچنین تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و افزایش حجم ترافیک و تردد در معابر شهری و تسهیل در تردد، از تاریخ پنجم بهمن ماه سال جاری لغایت پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ از صدور هرگونه مجوز حفاری خودداری می شود.

وی تاکید کرد: از شرکت های خدمات رسان درخواست شده تا ترتیبی اتخاذ شود تا تمامی عملیات حفاری شده قبل نیز، تا روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه به پایان رسیده و نسبت به مرمت و پاکسازی تمامی حفاری ها اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر