قطعی آب در چالوس برطرف شد

معاون بهره برداری و توسعه آبفای مازندران از ترمیم خط انتقال و مشکل قطعی آب آشامیدنی در بیشتر نقاط شهرستان چالوس خبرداد.

قطعی آب در چالوس برطرف شد

به گزارش مملکت آنلاین، عصر روز یکشنبه آب آشامیدنی مشترکان نقاطی از شهرستان چالوس شامل شهر چالوس ضلع جنوبی خیابان پالوجده، خیابان‌های فرهنگ، کورش، آیت الله غفاری، محوطه کاخ، پشت بیمه تامین اجتماعی، خیابان استاد مطهری، جاده تهران، بازار روز، دوستگر، شمال آباد، اطراف بیمارستان طالقانی، گلسرخی و نقاط روستایی چون تازه آباد، عربخیل، مهدی آباد، تجین کلای سفلی و علیا، خرمنه علیا و سفلی، ذوات شرق، علی آباد، دارکلای علیا، شهرآرا، سینوا و سینوا چشمه که بنا به گفته مدیر امور آب و فاضلاب چالوس دست کم ۱۵ هزار مشترک بودند به علت ترمیم خط انتقال ۶۰۰ میلی متری به رودخانه خیر سر قطع شد.

حمیدرضا خدابخش پور افزود: با صرف حدود ۳۵ میلیارد ریال خط انتقال چشمه گردوک، سنگتجن و خیر سر به چالوس نقاطی از خط انتقال ۶۰۰ میلی متری به علت فرسودگی بیش حد اصلاح و ترمیم شد.

این مسوول اظهار کرد :پس از اتمام عملیات حوالی ساعت سه بامداد امروز در ادامه اقدام به آبگیری مخازن و پنج ایستگاه پمپاژ شد که در نهایت آب در شبکه جریان پیدا کرد.

وی توضیح داد : به علت خالی بودن مخزن ، شبکه ها و مصرف بالای مشترکان هم اینک طبق گزارش ها حدود ۷۰ درصد نقاط شهری برخی نقاط روستایی بخش مرکزی از آب آشامیدنی بر خوردار شده اند البته تعدادی از مشترکان به علت سکونت در نقاط بالادست ممکن است دچار افت فشار و قطعی آب باشند که تعداد ۱۰ دستگاه تانکر سیار آماده ارائه خدمات است .

معاون بهره برداری و توسعه آبفای روستایی مازندران بابت صبوری و بردباری مردم در این مدت قدردانی کرد و گفت : امیدوارم تا پایان امروز آب به طور کامل در شبکه های جریان یابد و مشکل قطعی و دغدغه مشترکان رفع شود.

خدابخش پور از آن دسته از مشترکانی که کماکان آب ندارند در خواست کرد مراتب را به شماره های ۱۲۲ و یا ۳_ ۵۲۱۴۹۲۷۱ تماس برقرار کنند

انتهای پیام/

ارسال نظر