آب آشامیدنی ۱۵ هزار خانوار چالوسی قطع است / تلاش برای تعویض لوله‌ها ادامه دارد

معاون بهره برداری و توسعه آبفای مازندران گفت: آب آشامیدنی ۱۵ هزار خانوار شهرستان چالوس با وجود تلاش های انجام شده تا روز گذشته به دلیل فرسودگی و تعویض لوله های خط انتقال همچنان قطع است و آبرسانی به این شهروندان اکنون با تانکر انجام می‌شود.

آب آشامیدنی ۱۵ هزار خانوار چالوسی قطع است / تلاش برای تعویض لوله‌ها ادامه دارد

به گزارش مملکت آنلاین، حمیدرضا خدابخش پور روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران در اطلاعیه‌ای به رسانه ها گزارش داد: آب آشامیدنی نقاط روستایی و شهری شهرستان چالوس به علت رفع شکستگی، جابه جایی و اتصال خط انتقال ۶۰۰ ایستگاه پمپاژ سنگ تجن دچار افت فشار و قطعی آب می شود و از مشترکان خواسته بود در صورت نیاز به آب با تانکرهای سیار حامل آب به شماره ۱۲۲ تماس برقرار کنند.

خدابخش پور افزود : با وجود آنکه با صرف حدود ۳۵ میلیارد ریال عملیات رفع شکستگی، جابه جایی و اتصال خط انتقال ۶۰۰ ایستگاه پمپاژ سنگ تجن تا پایان روز شنبه انجام گرفت منتهی در پی شکستگی در نقطه دیگر و انجام عملیات جوشکاری متاسفانه آب این شمار مشترک کماکان دچار افت فشار و قطع است.

این مسوول اظهار کرد : در زمان حاضر در نقاط شهری شامل شهر چالوس ضلع جنوبی خیابان پالوجده، خیابانهای فرهنگ، کورش، آیت الله غفاری، محوطه کاخ، پشت بیمه تامین اجتماعی، خیابان استاد مطهری، جاده تهران، بازار روز، دوستگر، شمال آباد، اطراف بیمارستان طالقانی، گلسرخی و نقاط روستایی چون تازه آباد، عربخیل، مهدی آباد، تجین کلای سفلی و علیا، خرمنه علیا و سفلی، ذوات شرق، علی آباد، دارکلای علیا، شهرآرا، سینوا و سینوا چشمه تا ظهر امروز با قطعی آب مواجه هستند.

معاون بهره برداری و توسعه آبفای مازندران با قدردانی از این شمار مشترکان از آنان خواست در صورت نیاز به آب آشامیدنی با تانکرهای سیار با شماره های ۱۲۲ و ۳_ ۵۲۱۴۹۲۷۱ تماس برقرار کنند

انتهای پیام/

ارسال نظر