پایان عملیات گروگانگیری و آدم‌ربایی مسلحانه در شهرستان ریگان

دادستان مرکز استان کرمان از پایان عملیات گروگانگیری در شهرستان ریگان خبر داد و گفت: طی عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان، گروگانگیران مسلح در چنگال قانون گرفتار شدند.

پایان عملیات گروگانگیری و آدم‌ربایی مسلحانه در شهرستان ریگان

به گزارش مملکت آنلاین، مهدی بخشی صبح امروز ۱۰ دی ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر دو فقره آدم‌ربایی مسلحانه در شهرستان ریگان، با توجه به اهمیت این اقدام ضد امنیتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد آدم‌ربایان قصد داشتند گروگان‌ها را از مناطق مرزی و همجوار دو استان خارج نمایند که به منظور حفظ جان گروگان‌ها، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی محل نگهداری آن‌ها و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام آغاز شد.

دادستان کرمان ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات با شناسایی محل اختفای گروگانگیران و با ورود به محدوده دشت سمسور، در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی و طی یک درگیری مسلحانه‌ توانستند گروگان‌ها را به سلامت آزاد کنند. 

وی به دغدغه دستگاه قضایی و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی برای برقراری نظم و امنیت، مقابله با جرائم خشن و عوامل ناامنی اشاره و تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضا است و در این راستا هیچگونه مماشاتی با مخلان امنیت نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر