دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروندی در فلاورجان در کمتر از ۴۸ ساعت

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروندی در فلاورجان در کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع جنایت در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس خبر داد.

دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروندی در فلاورجان در کمتر از ۴۸ ساعت

به گزارش مملکت آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر روز چهارشنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه شهروندی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان و متواری شدن قاتل، اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این جنایت آغاز شد.

وی اظهار داشت: با حضور کارآگاهان در محل مشخص شد فردی حدود ۵۰ ساله با شلیک اسلحه کلت کمری به قتل رسیده و عامل جنایت نیز بسرعت از محل متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی در نهایت عامل جنایت در کمتر از ۴۸ ساعت از ارتکاب قتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ پلیسی، در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و ۱۳ فشنگ جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهم تصریح کرد: همدست قاتل نیز شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شد.

هاشمی‌فر خاطرنشان کرد: قاتل انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را اختلاف مالی با مقتول عنوان کرده است.

وی افزود: عاملان جنایت به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر