حل مشکل ۳۷ واحد تولیدی راکد استان اردبیل با ۶۰۰ نفر پرسنل

معاون رئیس کل دادگستری اردبیل گفت: یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات و رسیدن به توسعه، آبادانی و اشتغال در استان، رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری است.

حل مشکل ۳۷ واحد تولیدی راکد استان اردبیل با ۶۰۰ نفر پرسنل

به گزارش مملکت آنلاین، یوسف خدادادی، معاون رئیس کل و دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه ۵ تیر در جلسه کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری که به مناسبت هفته قوه قضائیه ( یکم الی هفتم تیر ماه)  در دادگستری استان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای وی هفته قوه قضائیه را به کلیه کارکنان تشکیلات قضایی استان که شبانه‌ روزی و جهاد گونه برای تحقق عدالت  و امنیت تلاش می‌کنند، تبریک گفت.

وی سپس با ارایه گزارشی از برنامه‌های گرامیداشت هفته قوه قضائیه استان افزود: در همین راستا امروز نیز همسو با نامگذاری ایام هفته قوه قضائیه روز "حمایت از سرمایه گذاران و تولید دانش بنیان و مهار تورم "، جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری ستاد استانی پیگیری سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی به منظور رسیدگی به پرونده‌های ۱۲ واحد سرمایه گذاری تولیدی و صنعتی  برگزار شد و مصوبات لازم برای رفع مشکلات حقوقی این واحد ها اتخاذ گردید.

دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان با بیان اهمیت حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی خاطر نشان کرد: هر گونه پیشرفت و توسعه استان و برون رفت از مشکلات اقتصادی، همکاری، هماهنگی و تعامل مدیران و مسئولان متولی استان در حمایت از تولید و اشتغال ذکر کرد.

وی با تشریح عملکرد این دبیر خانه گفت: در سال گذشته حدود ۶۵۰ مورد به مشکلات بنگاه‌های کوچک و بزرگ اقتصادی در  کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری و ستاد تسهیل استان با طرفیت اشتغال ۵۵۰۰ نفر رسیدگی شده و در این راستا ۱۰۴۰ مصوبه اتخاذ شده که  بیش از ۸۰ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان اظهار داشت: همچنین در این مدت با رفع مشکلات ۳۷  واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد، این واحدها با اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در پایان از عموم  شهروندان خواست تا در همایش گرامیداشت شهدای هفتم تیر در محل عالی قاپو در مورخه ۷ تیر روز چهارشنبه و نیز در جشن گلریزان که برای آزاد سازی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد در محل زور خانه علی بن ابیطالب اردبیل برگزار می‌شود، حضور پر رنگ و باشکوهی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر