فعال شدن دوباره ۹۶ واحد تولیدی راکد در استان مازندران

۹۶ واحد صنعتی راکد مازندران به چرخه تولید بازگشت.

فعال شدن دوباره ۹۶ واحد تولیدی راکد در استان مازندران

به گزارش مملکت آنلاین، سید محمود حسینی پور شامگاه یکشنبه در جمع تشکل های کارگری مازندران که در ساری برگزار شد به اقدامات حمایتی انجام شده برای رشد و ارتقای واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت : این اقدامات منجر به بازگشت ۹۶ بنگاه اقتصادی راکد استان در سال گذشته به چرخه تولید شد.

استاندار مازندران افزود : از جمله مسائل مطرح شده از سوی جامعه کارگری موضوع امنیت شغلی است که سعی کردیم با احیای واحدهای صنعتی راکد این دغدغه جامعه کارگری را به صورت بنیادی برطرف کنیم.

وی از رشد ۱۱۷ درصدی اشتغال به عنوان یکی از موفقیت های مازندران در حوزه شغل و مسائل جامعه کارگری برشمرد و ادامه داد : همچنین‌رشد اقتصادی استان به چهار درصد رسیده است و این به پاس تلاش همین قشر کارگران بوده است
نماینده عالی دولت در مازندران گفت : مقام معظم رهبری از تولید به عنوان شاخص ترین موضوع برای برون رفت تحریم مطرح کردند جامعه کارگری و کارفرمایی همواره پای کار هستند.

وی اظهار داشت : مقام معظم رهبری در ۱۰ سال اخیر بر روی موضوع تاکید دارند و امروز جامعه کارگری پرچم تولید ‌در نبرد مقابل با تحریم بالا برده اند و آنها سختی و رنج ها را تحمل کردند و پای ارزش های انقلاب ایستادند و به جای نگاه کردن به افراد، شاخص های انقلاب اسلامی نگاه کردند.

حسینی پور گفت : در ۴۴ سال انقلاب اسلامی تمام حوزه های انسانی کشور پای کار آمدند و جامعه کارگری نیز پای کار هستند.
وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران به پنج کشور قدرتمند دنیا مبدل شده است و این موضوع را کشورهای دشمن عنوان می کنند و ایران به تنهایی قدرت هسته ای شده است.
استاندار مازندران افزود : کشورهای مدعی موضوع کارگری هستند اینکه چقدر رهبران آنها برایشان وقت می گذارد جای سوال است اما در جامعه ما این بحث ها حقیقی است و اینکه می گوییم جامعه کارگری پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده است گزاف نگفتیم.
وی ادامه داد : دشمن رو به افول است زیرا که آنها از منابع و ذخایر ما می بردند اما امروز ایران منابع خام کشورهای دیگر را وارد و آن را برابری می کند.
حسینی پور اضافه کرد : در حال حاضر تنها از ۱۰ درصد ظرفیت مازندران در اختیار تولید است و مابقی خالی ‌وباید مورد استفاده قرار گیرد.
وی گفت : موافق قراردادهای یک ماهه کارگران نیستم و متاسفانه این نوع قرارداد باب هم‌شده است در این حوزه بدنبال انجام کارهایی هستیم تا شرایط تغییر دهیم.

استاندار مازندران ادامه داد: جامعه کارگری بیش از یک هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردو در حال حاضر بهترین و با اقتدارترین جامعه کارگری کشور را مازندران دارد وجامعه کارگری بسیار بانجیب ‌پای ارزش‌های اسلامی ایستادگی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر